Aldi - Categorie 1 vuurwerk

poeh die fonteinen vallen inderdaad erg tegen, zie het net te laat. naja heb geen zin om terug te gaan, altijd nog beter dan die van de action.

Wat een flut kwaliteit die Aldi fonteinendoos, die gaat in ieder geval retour vandaag. De knetterlinten, nitros en knetterotjes ga ik wel houden.
Ben blij dat ik maar 1 doosje heb meegenomen van die fonteinendoos. Heb nog een paar zakken liggen van vorig jaar en straks kijken of er ergens nog iets bij een Lidl ligt.

Heb voor de zekerheid even een knetterfontein getest maar het is inderdaad niks, geen knetter en wat er wel uitkomt is ook niks. Snap niet dat dit door de kwaliteitstest heen gekomen is als die er al was. Zouden ze misschien nog wat vochtig zijn?

Hebben ze al het plastic bij jullie neergelegd?

Wat een bagger kwaliteit heeft aldi dit jaar zeg. Groenlinks kwaliteit noem ik het.

Misschien zit er sinds dit jaar wel duurzamer kruit in de artikelen van de aldi :bonk:. Maarre jammer dat de knetterfonteinen geen knetterfonteinen meer zijn. Dit is eigenlijk misleidende marketing.

Daarom juist. Het is maar Cat1 dus moet het wel goede Cat1 zijn anders is het helemaal ruk. En dat is het dus helaas dit jaar bij de Aldi. Blij dat hier al flink bij de Lidl is ingeslagen.

Snap ik hoor, er is ook een bepaalde verwachting om het normaal wel gewoon goed was. Maar voor deze bedragen kan ik mij er niet zo druk om maken.

Kijk is het een compound van 100 euro dan vind ik het een ander verhaal. Maar pak knetterlinten voor 3.50 waar er 60 inzitten kan ik mij niet zo druk om maken dat ze wat minder gaan.

Van de vuurwerk pakketten is het wel echt jammer, die zijn toch wel stukje duurder.

Heerlijk die positiviteit die er vanaf spat bij je.[/Q
Niet echt hè hahah ja gewoon zonde dat alles minder wordt, zeker in de Aldi is het gewoon drama eigenlijk

die van mij gaan redelijk ruk eigenlijk. Nog steeds wel ok, maar minder dan anders. Die knetterrotjes gaan op zich nog wel ok. Ze lekken niet en gaan iets harder dan de linten. Niet meer zo goed als die eerste batch van vorig jaar, maar beter dan de tweede batch. Hier was een groepje, maar alles rustig in kunnen laden. Eerst komt eerst maalt denk ik dan maar. Heb 15 pakken linten meegenomen.

Wat betreft die fonteinen. volgens mij is die paarse wel beter. Die vond ik echt saai altijd. Is nu leuker. En die knetter... ja vind ik ook niet zo erg eigenlijk. Ik vind het wel een mooi effect. Ik vind ze wel ok.

Enige voordeel nu aan die fonteinen is dat ze zeer weinig geluid produceren. Met die knetterdingen kon je nog wel eens wat gezeik krijgen door overlast. Nu lekker ongestoord dat pakketje opstoken.

Hier net even geweest, paar pakken ratellinten en een fonteinpakketje meegenomen. Was niks te doen en schap lag haast nog vol. Weet niet of het druk bij andere filialen is in de stad Groningen maar bij Aldi Selwerd geen flikker te doen en is alles er nog dus mischien een tip.
Vinkhuizen alle fonteinen op, geknetter allemaal nog wel redelijk op voorraad. Flink aan de prijs hier, enkel ff doosje bomboms en knetterkogels mee

Snap ik hoor, er is ook een bepaalde verwachting om het normaal wel gewoon goed was. Maar voor deze bedragen kan ik mij er niet zo druk om maken.

Kijk is het een compound van 100 euro dan vind ik het een ander verhaal. Maar pak knetterlinten voor 3.50 waar er 60 inzitten kan ik mij niet zo druk om maken dat ze wat minder gaan.

Van de vuurwerk pakketten is het wel echt jammer, die zijn toch wel stukje duurder.

Hier 2 tieners in huis die voor honderden euro's kopen en niet alleen 1 pakje van 3,50. Komt dus in op hetzelfde neer.

Hier 2 tieners in huis die voor honderden euro's kopen en niet alleen 1 pakje van 3,50. Komt dus in op hetzelfde neer.

Dan zou ik het idd terug brengen als je zoveel hebt uitgegeven.
Ik heb zelf voor 25 euro gekocht, daar durf ik wel risico voor te nemen.

Ook fijn even de Bombommetjes en fontijnen mix wezen ruilen tegen de knetterrotjes en knetterkings.
Echt jammer dat de kwaliteit zo is achteruit gegaan.

Back
Bovenaan