Pyrogirl-Ilse
VWC lid
Klopt vaak een aparte folder en dan in de week folder alles op 1 of 2 pagina’s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom momenteel niet op de site aldi.nl/vuurwerk , kan betekenen dat ze deze aan het inladen zijn. Spannend!
Fokking sneu zul je bedoelen. Manman wat is er van ons geworden; knetterlinten hamsterende en wegende kleuters :(
Dat is niet best. De 16e of 17e was t toch?helaas in de nieuwe folder van week 51 , 14-12 tot en met 20-12 staat nog GEEN cat 1 in
16 decemberIs er al bekend welke datum de verkoop begint?
Ze hebben toch maar even de prijzen verhoogd zo te ziengeef ze eens ongelijk.
Nee ik sla Aldi lekker over gezien de vuurwerkwinkels toch wel goedkoper zijn.
Vandaag een filiaalmanager gesproken bij een aldi . Die heeft me verteld dat er inderdaad geen folder van komt. Heb wellicht wel iets waar jullie wel wat aan hebben. Ik weet niet of ik het delen mag maar dan hoor ik het vanzelf wel.
Prijzen zijn zo goed als gelijk. Fonteinmix was vorig jaar ook 9.99 trouwens.
Ik dacht 8.99 voor de fonteinmix vorig jaar. Maar hoe dan ook voor 9.99 een musthave.Prijzen zijn zo goed als gelijk. Fonteinmix was vorig jaar ook 9.99 trouwens.
Dit!Yep support je vuurwerkwinkel!!
Geannuleerde China red bestelling, weer een gedeelte ingeleverd bij hun aankoop van 68 zakjes knetterlinten:
bovenstaande tekst is een reactie op het bericht van RandomDaniel. Beetje offtopic