Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ik was vrijdagavond gegaan (dag voor verkoop), en toen stonden ze in de kassa voor €2.00. Vond het ook al vreemd. Zal zo de bon is opzoeken.

Ik hoef het bonnetje niet te zien, ik geloof je wel! Inmiddels heb ik ook het filmpje op YouTube gezien van Pyroteam Delft met die gast die altijd dezelfde trui draagt en die vertelde ook dat het 2 euro kostte. Hij kreeg 100 euro korting op een karton. Nu wordt het dus al door 2 personen bevestigd.

Is die fonteinenmix weer in ere hersteld? Dus harde crackling? Of nog steeds die softe van afgelopen jaar...

Ik hoef het bonnetje niet te zien, ik geloof je wel! Inmiddels heb ik ook het filmpje op YouTube gezien van Pyroteam Delft met die gast die altijd dezelfde trui draagt en die vertelde ook dat het 2 euro kostte. Hij kreeg 100 euro korting op een karton. Nu wordt het dus al door 2 personen bevestigd.

Betrefte een foutje in t systeem mocht ik de vorige comments geloven

Zijn beste fonteintjes die nitros zolang ze geen wind krijgen.
Resultaat met wind erbij is dit

Volgens mij zijn de bombommetjes knetterrotjes geworden. Ze zijn echt goed en gaan harder dan vorig jaar volgens mij. Topspul. Die knetterkings fluiten nu meteen ipv eerst een fontein. Ook een verbetering.

Dat had ik niet verwacht, was even naar de aldi in de buurt gegaan (klein dorpje genaamd zetten) en de boel was bijna leeg. Het enige waar nog een hoop van was waren de voetzoekers. en een paar van die mindere paketten. Gelukkig nog wel 3 dozen knetter kings, maar voor de rest was het leeg

20191217_141109.jpg

Kan me heugen dat de crackling 2 jaar terug een stuk beter was dan nu in bijna elk product van de aldi.
Gisteren wat knetterking afgestoken maar die vielen me ietwat tegen voor de prijs.
Knetterrotjes daarintegen zijn dikke prima.

De schappen in de Aldi Steenbergen waren ook bijna leeg. Moet je na gaan hoe populair cat 1 vuurwerk is.
Zelf heb ik grondbloemen, knetter rotjes en voetzoekers gehaald.

62B8A168-9C48-41DF-B9A4-470A6FA50E28.jpg

Ik heb ook flink bot gevangen. De aldi in Rhenen Wageningen twee vestigingen in Ede allemaal leeg gekocht op wat brillen en aansteeklontjes na..
Maar vandaag in Veenendaal wel kassa hier hadden ze zo goed als alles nog.
IMG-20191217-WA0007.jpg
IMG-20191217-WA0005.jpg
IMG-20191217-WA0003.jpg
IMG-20191217-WA0001.jpg
2x knetterotjes
6x knetterlinten
1x xxl voetzoeker
1x knetterking.
Dit was de buit haha

IMG-20191217-WA0016.jpg

Dit is de cat 1 verzameling tot nu toe
Moet echt stoppen met bijkopen van mezelf haha.

Gisteren in Ommen alles nog volop aanwezig 7 pakken knetterlint batch 2018 gescoord en knetterrotjes en de Nitros

Gisteren 2 winkels afgegaan in Zoetermeer en ze hadden alleen nog brillen, aansteekkonten en voetzoekers XXL :sad:

Kan me heugen dat de crackling 2 jaar terug een stuk beter was dan nu in bijna elk product van de aldi.
Gisteren wat knetterking afgestoken maar die vielen me ietwat tegen voor de prijs.
Knetterrotjes daarintegen zijn dikke prima.

Wat vond je verder van de Knetterkings. Hoe is de fluit nu?

De collectie op film me ook een aantal lege schappen

En voor het geld wil ik niet klagen maar ik betaal liever wat meer dat het vuurwerk ook mooi/leuk is.
Wat een gedrochten.

Wat vond je verder van de Knetterkings. Hoe is de fluit nu?

Fluit is redelijk op he toude niveau gebleven. Wat scheller heb ik het idee. In iedergeval leuk vermaak maar mis die felle crackling.

Hebben kartonnen voetjes maar spot toch een fonteintje vooraf

Back
Bovenaan