Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ook weer lekker wat pakketten ingekocht en gestookt met mijn neefje! Maar wat een zeurpruimen zeg, na 2 fonteinen begon het gezeur weer al!

Laat je plezier niet bederven door een paar zuurpruimen en geef ze voor al geen aandacht. Negeren werkt het beste.

Ook weer lekker wat pakketten ingekocht en gestookt met mijn neefje! Maar wat een zeurpruimen zeg, na 2 fonteinen begon het gezeur weer al!

Dat is nu de reden waarom ik nu ook geen
cat1 afsteekt. Mijn kinderen moeten dus wachten tot 31 dec 18:00 uur.

Hier had ik vorig jaar last van. Ik begon met de eerste knetterbal en kreeg gelijk van een paar huizen verderop een partij scheldwoorden naar met toe geslingerd... Tolerantie is ver te zoeken tegenwoordig.
Momenteel woon ik in een andere buurt en hier werd er gisteren al lekker gestookt in de straten. Een stuk beter dus!:handsup:

Moet zeggen dat ik elk jaar weer eventjes schrik hoeveel decibellen cat 1 kan produceren, vooral de ratellinten zijn erg goed dit jaar. Bij deze een video van een aantald producten:

Zoals je ziet zijn de XXL knetterballen een slap aftreksel geworden van hoe ze ooit waren. De normale knetterballen hebben nu exact hetzelfde effect, en deze ontbranden zelfs nog wat sneller. Fonteinen zijn zoals alle jaren weer super goed. :)

Welke batch Fontijnen heb je dan?

Ik heb ze net getest.

Het grote conische fontijntje was vorig jaar al de minste maar kwam toen nog 1.5 meter hoog. Nu gaat deze zo een 50 tot 70 centimeter. De kleine conische met knetters gaat ook iets lager en de knetters gaan veel zachter dan vorig jaar, vorig jaar knetterde deze nog net zo hard als de nieuwe knetterlinten. De cilinder met voetje gaat ook minder hoog en de knetter is er uit.

Blijft leuk voor het geld maar het goede is er wel af.

Knetterking is wel weer als van ouds net als de lintjes.

Kwaliteit van de video is niet geweldig, maar wilde ff laten zien dat de wondertollen van de Aldi vrij lang door gaan. Ik vind ze prima

Afgelopen zaterdag ook even met die kleine naar de Aldigeweest. Knatterballen, voetzoekers, fontijnen... blijft leuk.

Alles gedurende het weekend al weg gestookt en besefte toen pas; "wat zou het zonde zijn als die kleine jongen over een paar jaar (hij is nu 6) niet lekker zelf zijn vuurwerk meer zou kunnen kopen..."

Welke datum komt de tweede lading vuurwerk?
Ik weet niet precies data, maar de filiaalmanager van "mijn" Aldi vertelde dat ze twee keer per week nieuwe voorraad vuurwerk krijgen geleverd. Het zou mij eigenlijk niets verbazen als het dan op woensdag en zaterdag in de schappen ligt, maar dat is mijn eigen aanname. We zullen zien. :)

Hier in Roermond zeggen ze dat ze geen personeel hebben om het vuurwerk in de winkel te leggen. En zeggen geen idee te hebben wanneer ze dat wel doen. Alle andere aanbiedingen lagen er wel.. Beetje apart!

Hier in Roermond zeggen ze dat ze geen personeel hebben om het vuurwerk in de winkel te leggen. En zeggen geen idee te hebben wanneer ze dat wel doen. Alle andere aanbiedingen lagen er wel.. Beetje apart!

Ik heb hier afgelopen zaterdag inkopen gedaan en alle rekken lagen nog vol.
Maar aan jou post te zien is daar nu alles leeg?

Nou, inmiddels ook flink wat fonteinen afgestoken die ik afgelopen zaterdag gekocht heb.
Met name de powerfonteinen laten het afweten: ze komen veel minder hoog dan vorig jaar, en van de zeven die ik er afstak waren er 2 blindgangers. :(

De superfonteinen spuiten ook veel minder hoog dan vorig jaar en duren minder lang. Gelukkig heb ik nog wat 2017 fonteinen van Big Bazar liggen, die komen véél hoger en hebben ongeveer hetzelfde effect / uitstraling.

Dan de knetterfonteinen: twee stuks afgestoken en minder hoog en lang effect. Ik heb wel de indruk dat de knetters even heftig zijn als vorig jaar.

Verder viel het me op dat veel powerfonteinen nogal scheef op hun voetjes staan, dat was vorig jaar ook veel beter. En ik had een superfontein die ook zo scheef stond als de toren van Pizza. Het lijkt erop dat het met de kwaliteit niet meer zo nauw wordt genomen.

Al met al toch aan aardige domper. Wellicht dat ik in plaats van een stapel zakken fonteinenmix nog maar wat dozen voetzoekers xxl aanschaf. Die gaan wel nog steeds als een tierelier.

Heb vandaag twee pakketen gekocht en ook afgestoken. Moet zeggen dat ik zeer tevreden was over het fonteinenpakket. Leuk spul voor minder dan een tientje.
De knetterlinten in het andere pakket vond ik minder, net als de kleine knetterblokjes en ufo’s.

Hier eindelijk alles binnen! Dinsdagavond bijgevuld en in wageningen en almere "alles" opgehaald:
9x ratellint
2x fonteinenmix
2x knetterkings

Was net toevallig even boodschappen doen bij de Aldi en zag dat alles weer op voorraad was! Het lijkt er dus op dat er sowieso elke dinsdag avond/woensdag bijgevuld wordt.

Back
Bovenaan