Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Wat ik wel vreemd vind, is dat het veiligheidspakket pas vanaf 13 december te koop is?:bonk: Zou toch liever zien dat de kids bescherming hebben ookal is het cat1, zo leren ze ook veilig met vuurwerk om te gaan..

Wat leuk!! Die knetterking was echt top vorig jaar, tot laat mee vermaakt. Die knetter rotjes ga ik ook zeker uitproberen. :)

Dit topic zal (na) vanavond wel losbarsten met mensen die toch even voor sluitingstijd gaan kijken bij hun plaatselijke Aldi. Vorig jaar zelf hieraan ook schuldig gemaakt. Gelukkig veel overgehouden met het voornemen het hele jaar door te kunnen stoken, maar niet eens 1 grondbloem afgestoken:bonk:. Iedereen veel plezier met het bestormen van de Aldi!:handsup:

Was net nog even bij de Aldi hier in het dorp: helaas niet, zoals vorig jaar, het vuurwerk een dag vantevoren al in de schappen. Maar het rolluik naar het magazijn was even omhoog en ik kon de dozen met vuurwerk al zien staan. Vanavond kort voor sluitingstijd nog maar even proberen.

Vorig jaar zeker 10 zakken fonteinenmix gekocht, inderdaad topspul. Lang mee gedaan: ik heb nu nog twee knetterfonteinen over. Blij dat ik de voorraad weer aan kan vullen zometeen.

opt.900w.png

Laatst bewerkt:
Zojuist even wezen kijken hier bij de plaatselijke aldi en het lag er al. Dus maar even wat meegenomen. Stond nog niet in de kassa, maar kreeg het mee.

Zojuist even wezen kijken hier bij de plaatselijke aldi en het lag er al. Dus maar even wat meegenomen. Stond nog niet in de kassa, maar kreeg het mee.

Kwam toevallig langs een Aldi en daar lag het ook al net voor sluitingstijd in de schappen, heb dus ook weer een tasje vol meegenomen haha.

De fonteintjes doen het dit jaar weer goed en de ratellinten gaan dit jaar voor mijn gevoel loeihard.

Hier net ook even wezen kijken, maar lag helaas nog niets. Snel weer terug dus.

Ook hier vlak voor sluitingstijd nog niets.. morgenochtend om 8 uur stipt sta ik weer voor de deur. Samen met zoonlief.

Back
Bovenaan