Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook nog niets ontvangen, maar als het al komt denk ik dat het ook pas eerste of tweede week van december zal zijn.

Ik hop er nog wel een aantal te ontvangen. Blijft toch altijd wel iets magisch.

Vandaag plofte er weer een pakket reclame folders door de brievenbus, ik kijk daar heel het jaar niet naar om behalve in deze tijd van het jaar, gelijk het plastic er vanaf gescheurd om snel door de hele stapel heen te gaan maar helaas weer helemaal niets. Ik begin het nu toch ook wel somber in te zien wat betreft de folders.

Vandaag een folder meegenomen bij de carwash toen ik een pakket kwam brengen.
Heeft het bestellen van een verkeerde lp van New Order toch nog voordeel gehad.

Zoals vorig jaar zal ik hier ook weer een oproepje doen in dit topic!

Misschien is het weer goed hier te delen waar jullie wel folders vandaan hebben of winkels weten die fysieke folders verstrekken! Dat scheelt mij als verzamelaar tijd om er wel of niet naar toe te gaan! Tot nu toe heb ik slechts deze flyers van Intratuin Vuurwerkbunker Zoetermeer!

Ik zal het hier delen mocht ik van meerdere winkeliers hebben gevonden!

Bekijk bijlage 75927

Ik zag in de nieuwsbrief dat de Vuurwerkhal dit jaar weer gewoon folders heeft. Ik begreep dat ze ook online te vinden zijn, maar ik wacht nog even op de papieren versie.

Quartel Pijnacker heeft dit jaar ook weer gewoon folders en die liggen al in de winkel.

Screenshot_20231127-154934_Facebook.jpg

Ik snap niet dat er geen instelling is vanuit het forum dat de fotos rechtstaan. Mijne gaan altijd om de kop.

Als je van een foto een screenshot maakt op je telefoon en vervolgens de screenshot plaatst dan staan ze niet op zijn kop. Ik doe dat ook altijd op die manier om ongewenst draaien te voorkomen.

Dit had ik niet verwacht!
De eerste folder zat in de bus, was ook via een envelop verzonden.
En dat van een winkel dat 32 kilometer verderop ligt.

20231129_195245.jpg

JA! Ook vandaag de 1e ontvangen, VuurwerkVelp. Ontzettend bedankt! Heel gaaf weer hoor.

Tof om te zien dat er weer folders verspreid worden. Hopelijk hier ook weer een aantal in de bus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan