Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, dit jaar geen folder. De lokale winkelier heeft vorig jaar zijn folders kunnen weggooien. En nu loopt de verkoop als een tierelier, ook zonder folder. Wel jammer dat dit verdwijnt.

Vanmiddag heb ik in Zoetermeer gelukkig een paar fraaie folders kunnen vinden bij de Vuurwerkbunker, Tuincentrum de Driesprong en ook de Zoetermeerse Vuurwerkhal. Met name Vuurwerkbunker en Driesprong zijn gelukkig nog écht fraaie magazines zoals ik ze graag zie :)

Niet voor Jan met de lange achternaam die Nee/Ja van mijn brievenbus afgepeuterd.
Van een winkel aan de andere kant van de Waal (Boven Leeuwen) een folder en een flyer van de winkel die mij vorige week vertelde dat ze geen folder hadden.

Misschien beetje off-topic, maar heb een nieuwe folder van dit jaar naast dezelfde folder neergelegd maar dan uit 2020, kan je goed zien wat de prijzen hebben gedaan in die 2 jaar.

thumbnail_IMG_6265.jpg

Nee heb ze nog steeds niet ontvangen. Het hoorden er 4 te zijn van Pap, VTC, Fireworks4all, Intratuin. De ene deel van de wijk heeft ze wel ontvangen en een ander deel van de wijk blijkbaar niet helaas.

Inmiddels 2 folders ontvangen. Dat zijn er 2 meer dan dat ik verwacht had. Blijft toch altijd leuk maar ben bang dat de fysieke folder steeds meer uitsterft door de sterk gestegen onlinewereld.

Afgelopen week dan toch 3 folders ontvangen. Lekker! Blijft goud even door te bladeren.

Weer wat folders mogen ontvangen van Grootvuurwerk en gebroeders Bonte Capelle ad IJssel en Blitterwsijk vuurwerk Gouderak. Iedere folder is er één zeg ik dan maar!

Welgeteld nul folders tot nu toe. Misschien toch mijn ega maar eens in de gaten houden of ze niks achterhoudt...

Hier ook nul helaas, maar we kwamen er vooral achter dat we al maanden geen folders meer ontvangen, niet opgevallen doordat je ze standaard wegdondert, maar in deze tijd is het ruk natuurlijk. Wel een klein gemis.

Folders zijn echt aan het uitsterven. Ik heb er nu twee. Denk niet dat er nog veel bij gaat komen.
Afgelopen woensdag Koningsdal even aangedaan om de traditionele folder op te halen. Maar helaas hier ook al geen folders meer.:shy:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan