Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! De eerste folder lag op de mat. Ook al wordt alles via internet besteld vind ik de folders ieder jaar weer een feest!! Uren kan ik er in bladeren en daarna gaan ze op jaargang het archief in. Heerlijk!!

Folders moeten blijven bestaan, niks kan daar tegenop. Online bestellen is makkelijk, maar folders kijken vele malen leuker.

Net de eerste van auto Ypenburg. Die Explosia 2000 is trouwens zeker een aanrader.

Hier moet die nog op de deurmat vallen. Wel leuk een forumlid uit de buurt! En zoals je al aangaf: de Explosia 2000 is zeker een aanrader en prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Hier kwam afgelopen zondag de eerste folder binnen tussen de overige reclamefolders. Vandaag weer 1 binnen gekregen maar nu op naam en volledig met nieuwsbrief en klantencode. Ook deze gaat weer bij de verzameling
20171205_184115.jpg

Helaas heeft mijn vrouw deze sticker (bovenste) op de deur geplakt en houden de bezorgers zich hier netjes aan. Ik wil eigenlijk de onderste hebben maar dan i.p.v. “Ja wel huis aan huis bladen” wil ik er een met “Ja wel vuurwerkfolders”!
small69287686-ja_neesticker.jpg

Helaas heeft mijn vrouw deze sticker (bovenste) op de deur geplakt en houden de bezorgers zich hier netjes aan. Ik wil eigenlijk de onderste hebben maar dan i.p.v. “Ja wel huis aan huis bladen” wil ik er een met “Ja wel vuurwerkfolders”!
small69287686-ja_neesticker.jpg

Gewoon eind november eraf halen en januari weer erop plakken, zo doe ik het altijd bij mijn ouders thuis haha, die hebben ook zo sticker.

Onze folders voor dit jaar! Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania

Vuurwerktotaal

folder vuurwerktotaal 1.jpg
folder vuurwerktotaal 2.jpg
folder vuurwerktotaal 3.jpg
folder vuurwerktotaal 4.jpg
folder vuurwerktotaal 5.JPG
folder vuurwerktotaal 6.jpg
folder vuurwerktotaal 7.jpg

Bijlagen

• folder vuurwerktotaal 8.jpg
    folder vuurwerktotaal 8.jpg
    114,6 KB · Weergaven: 0
  • folder mania 1.jpg
    folder mania 1.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 0
Het lijkt dit jaar gelijk een stuk minder dan vorig jaar.
Vorige week de eerste ontvangen en gisteren nog 2 is de bus.
Afwachten voor meer ;)

Krijg helemaal niets meer per post. Ik ga ze wel weer halen. Waarschijnlijk halverwege volgende week.
Altijd leuk zo'n tripje.:wink:

Alleen een standaard GBV foldertje die in 5 jaar volgensmij nog nooit is veranderd :p.
Voor de rest nog niks helaas. Komt dit weekend denk ik :)

Kom net terug van een paar dagen Londen, maar zag dat er nu eindelijk 4 binnen zijn.

Even langs Koningsdal in Utrecht geweest, gelijk een stapeltje folders meegenomen.
Als iemand interesse heeft laat maar weten, heb er vijf extra en ruilen kan altijd ;)

20171212_233755.jpg
20171212_233806.jpg
20171212_233816.jpg
20171212_233828.jpg
20171212_233838.jpg
20171212_233849.jpg
20171212_233900.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan