Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel jammer, ik had ook nog een doosje gewild, dan had ik de big19 beter bij mijn eerste bestelling kunnen voegen.... maar goed, het is niet anders.

Ik wilde ook nog een karton bestellen deze maand maar helaaspindakaas, hopelijk valt de kruitinhoud en diameter van de super 19 mee, dan neem ik die wel

Eerste deel voor mijn laatste show besteld. Rest volgt via de normale site in december.

Show:
VALK SUPER 9-19 3
LIMITED EDITION 50 3
LIMITED EDITION 75 3
LIMITED EDITION 100 3
VALK SUPER 9-16 1
VALK SUPER 6-16 1
DOUBLE DEMOLITION 3

12h extratjes
LIMITED EDITION 150 1
VALK DOUBLE STAR 100 1

Ja dat weet ik. Ik kom nu op 9 + 6 = 15 potjes uit. Zo kan ik ik met de show op 3 verschillende pos. 1x, 2x, en 2x schieten :)

Zonde dat de Valk Big 19 verkocht zijn. Ik denk dat ik de 9-16 en 9-19 aanschaf en dan Buurtassortiment erbij.

EDIT: net besteld.Mocht de Big Valk 19 weer beschikbaar zijn voeg ik die nog toe.

hallo Reva zijn dit de enige afhaal mogelijkheden die er zijn , of is er nog wat anders mogelijk
zie mooie dingen maar met deze afhaal mogelijkheden voor mij niet te realiseren

mvg

heb ik gedaan maar nog geen antwoord , denk dat ze ook willen genieten van het weekend , dus wacht maar even rustig af

kijk naar buiten en wat een baggerweer bah , dacht kom laat is kijken of er al wat filmpjes te zien zijn op de site van VUURWERKPERDOOS maar helaas , maar ja wie weet wat de dag nog brengt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan