Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin deze week twee folder binnen gekregen. Éen van de plaatselijke dealer en één van Vuurwerkmania. Ik krijg overigens wel steeds mails binnen van Vuurwerk totaal

Ik heb zo'n neeneeneeeeeeeeeeeeeeee sticker omdat ik antireclame ben, en zeker op papier, dus ik krig helemaal niksnadanoppes en heb ook geen zin meer alle winkels bijlangs te fietsen. Kijk de folders toch niet door zoals vroeger, nu internet het vervangen heeft.

Jap, gelijk de eerste dag van december:

CywHfnhXEAAmSon.jpg:large

Hier gister in Drachten 4 folders tegelijk binnen. De concurrentie is hier blijkbaar moordend. Zelfs post van winkels die 15 kilometer verderop zitten. Laat ze het maar lekker uitvechten.

Ja 3 folders vandaag:

-Vuurwerkland Steenbergen
-Ed Raket Bergen op Zoom
-Dumphal Bergen op Zoom

Hier ook 3 folders, vuurwerkbestelling.nl Hoogerheide, vuurwerkexpert Hoogerheide en Vuurwerkland Steenbergen.

Edit: eigenlijk 4, ook de Aldi met cat 1 folder ligt hier.

Hier gister in Drachten 4 folders tegelijk binnen. De concurrentie is hier blijkbaar moordend. Zelfs post van winkels die 15 kilometer verderop zitten. Laat ze het maar lekker uitvechten.

Is beter toch? Hoef jij bijna geen moeite te doen om aan folders te komen.
Hier totdusver maar een ontvangen.

Wat het jammere is aan veel van de huidige folders zijn die schreeuwerige leuzen "Mooiste vuurwerk van Nederland", "Grootste vuurwerkdealer van Nederland", "Hoogste kortingen van Nederland", "Goedkoper kan bijna niet!", persoonlijk stoor ik mij daar wel aan want we weten allemaal dat dat niet echt zo is. :p

In Enschede met de post al 3 stuks ontvangen, in Elburg al 5
En bij elkaar al zo'n 10 verzameld :)

Van de week op de fiets richting Losser en Glanerbrug, misschien nog Hengelo (hoewel dat een fietstocht van ruim 40 kilometer zou worden, en ik een studenten-proof-sportlijf heb :P )Maar we kijken wel even.

Duidelijk zitten de meeste folders hier elke keer bij de zondagse reclame post in Gouda.

Tot op heden de folders hebben van Streefland, Frans Mulder, Kaboem Vuurwerk en Vuurwerkhal Ouderkerk.

Nog aan t wachten op de rest. Indien volgende week nog niet binnen ga ik ze zelf ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan