Al folders ontvangen ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zijn bij jou de eerste vuurwerkfolders alweer op de deurmat gevallen?
Wat doe je er verder mee? Blader je ze elke avond door, leer je ze uit je hoofd, lees je alles dat erin staat, schrijf je nog lijstjes met de hand vanuit deze folders?

Laat het ons weten!

Nee helaas

Zit zelfs nog steeds te wachten op de folders van afgelopen jaar.
En t jaar daarvoor
En zelfs die van voor covid nog steeds niet ontvangen.

Ik kreeg afgelopen jaar wel wat folders maar niet meer zoals vroeger. De folders van nu zijn er om de websites te promoten.

Helaas nog steeds helemaal niets. Iedere dag ga ik vol hoop naar de brievenbus maar dat loopt telkens uit op een teleurstelling.

vechtweelde heeft altijd wel leuke folders maar voor de rest zie ik eigenlijk niks meer. Is nu allemaal digitaal en de meeste winkels in de buurt nemen de moeite niet om het uit te printen

De folders zijn echt al pange tijd niet zoals tientalen jaren geleden. Toen kwamen er van meerdere zaken in de brievenbus!

Als klein jongetje dingen op de lijst aankruisen die ik dan "zou" kopen als dat ooit kon🤣.

Ondertussen wordt budget na budget verbroken! 😆

Nope en krijg ik al folders is het veelal proline spul en dergelijke, met de prijzen die we hier gewend zijn is het doorspitten van die blaadjes ook niet zo interessant meer

Het is helaas niet veel meer wat folders betreft. Als ik er dit jaar 5 scoor is dat al veel. Gelukkig heb ik nog genoeg folders liggen van voorgaande jaren.

Helaas worden hier in het dorp zelden vuurwerkfolderd bezorgd.Wat mis ik de tijd van vroeger dat je midden December 10 folders had ontvangen.Vroeger was alles beter....

Er worden uberhaupt geen folders meer bezorgd iig niet hier in utrecht , was het maar waar dan had mijn laatste werkgever en 1200 collega's nog een baan gehad (drukkerij) zat er als kind altijd op te wachten al die mooie vuurwerk folders

Met een Ja-Nee sticker op de brievenbus geen folders. En voor die ene vuurwerkfolder peuter ik die sticker er niet af.

Zelfs die is hier al afgeschaft,wil je hier folders moet je jezelf inschrijven bij " in mijn bus " maar ook dat werkt niet want welk kind wil tegenwoordig nog folders lopen ?

Ze komen amper nog door de bus, maar mis het ook steeds minder moet ik zeggen. Vind de folders van tegenwoordig maar saai en simpel met het spul dat tegenwoordig te krijgen is. Ik mis het uitgebreide klein spul wat in de folders stond heel erg, al die compounds vind ik minder om te zien in de folders.

hier in mijn dorp moest je een groene sticker opplakken als je folders wil
ik mis wel de flyers dat ze speciale aanbiedingen in de losse verkoop hadden

Back
Bovenaan