Air Strikes [Vuurpijl Ass.]

pijlenmk0.jpg

Artikelnummer: 4260
Artikelnaam: Air Strikes
Aantal pijlen: 7 stuks
Effectomschrijving:
1x red and green wave.
2x green and crackling.
2x red/blue/green peony.
2x red peony and white strobe.

Formaat: 116 cm hoog
Richtprijs: €45,-
Verpakkingseenheid: 10/7
Extra:
1x kogelpijl 40 gram.
2x dubbele kogelpijl 38gram.
2x kogelpijl 38gram.
2x dubbele kogelpijl 39gram

Film: Film

Laatst bewerkt:
Had ze 2 jaar geleden, en vond ze een beetje tegenvallen.

Had er veel meer van verwacht, ze kostten toen 45 euro. De kleine zijn nog wel leuke, alleen de grotere gaan veelste hoog.

Valt inprinciepe wel mee hoor, je betaalt 6,20 euro voor en pijl, vind ik nog wel kunnen!

Koop eens een losse pijl, ben je al snel een tientje of meer kwijt!

Ik heb het ook niet over voor dit pijlen asortiment,omdat ik ze niet goed/mooi vind.

Maar back ontopic.

Ik zou maximaal 5 euro uit geven aan een 40 grams pijl. Bij een pakket is het helemaal aso om al 6,20 per pijl te rekenen waarvan ze nieteens allemaal 40 gram zijn.

Hierboven: Van die 2 gram minder zal je ook wel niet veel merken:wink:
Maar ik koop al een paar jaar geen (duur) pijlenpakket meer. Ik vind gewoon bijna geen enkel pijlenpakket het geld echt waard. Omdat bijna elke nederlandse pijl zo hoog gaat lijkt de uitwerking niks groter als een los shot uit een cake, terwijl de prijs veel hoger is.
:)weten jullie dat ook weer.

Hierboven: Van die 2 gram minder zal je ook wel niet veel merken:wink:
Maar ik koop al een paar jaar geen (duur) pijlenpakket meer. Ik vind gewoon bijna geen enkel pijlenpakket het geld echt waard. Omdat bijna elke nederlandse pijl zo hoog gaat lijkt de uitwerking niks groter als een los shot uit een cake, terwijl de prijs veel hoger is.
:)weten jullie dat ook weer.

Ik moet even off-topic. De Killing Arrow pijlen vind ik toch wel een uitzondering hoor. Die doen qua effecten niet onder voor een cake, zeker het proberen waard TenJ.

Back
Bovenaan