Air Bomber

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY3996
Artikelnaam: Air Bomber
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 384 gram
Aantal schoten: 148 schoten
Effectomschrijving: Wat een Knaller …. Maar lietst 148 kanonschoten en een hele dikke finale!!
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: … meter
Kooi: Ja
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 69,50
Voorverkoopprijs: € 59,50

air_bomber_-_rechts_resultaat.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Omlabeling van de Air Attack/ Final Fate van Wolff? Lijkt me tenminste. Maar die heeft wat meer schoten dus ben benieuwd.

Omlabeling van de Air Attack/ Final Fate van Wolff? Lijkt me tenminste. Maar die heeft wat meer schoten dus ben benieuwd.

Denk het niet juist. Aangezien de eerste 2 rijen van deze minder, maar wel grotere tubes bevat. En bij de Final Fate is dit allemaal hetzelfde.

In grote lijnen lijkt hij op de final fate, alleen final fate heeft iets meer schoten, en deze bak heeft een overgang van kleine tubes naar grote tubes in de finale, qua richtprijs zijn ze even duur.

Het concept lijkt op de Final Fate van Wolff en er staat harder, faster, better op dat lijkt op Zena :bonk: En wat nu de toegevoegde waarde is van die grotere tubes snap ik niet... Ow wacht, filmpje met geluid gekeken en de salutes lijken wel iets harder dan de rest :wink:

Vanavond gezien in Vijfhuizen.
Een van de weinige producten van China Red die me tegenvielen.
Ik hoop toch echt dat de Final Fate beter is...

Vanavond gezien in Vijfhuizen.
Een van de weinige producten van China Red die me tegenvielen.
Ik hoop toch echt dat de Final Fate beter is...

Was hij nou volledig uitgevoerd zoals de laatste rij was het een topper geweest maar de eerste schoten maken totaal geen indruk.

Je merkt het verschil met de 30mm tubes inderdaad duidelijk,maar vergeet niet dat je op 80m afstand stond gisteren op een open veld

Ik vond het ook tegenvallen, als het qua prijs wat lager was was het wel te overwegen om aan te schaffen.
De knallen waren gelijk aan de salute 36 pot behalve de laatste rij(en) die waren meer las fallas cake. (Las fallas knalde mooi hard)

Het mocht wel een open veld zijn, je hoorde wel een goede/harde echo als extratje :p

Klonk prima op het strand, voorlaatste salvo-rij klonk beduidend harder dan de rest!
Wel een reden voor mij om deze juist niet te bestellen.. heb nog geeb reactie gehad op de andere waaier knalcake air attack of final fate uit dynasty collectie van wolff

Ben al geen actie knalcake liefhebber, of ze moeten net zo knallen als de Delicious Thunder van afgelopen oud en nieuw. Dat doet deze volgens mij verre van lijkt mij, tenminste .. hij kan mij niet overtuigen.

Back
Bovenaan