Aftershock Thunder Rockets XXL

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 1031
Artikelnaam: Aftershock Thunder Rockets XXL
Bruto Gewicht: Onbekend
Netto Kruitgewicht: 40 gram per pijl
Aantal Schoten: 6 pijlen
Effectomschrijving: 6 Giga thunder pijlen met zwaar 40 grams crackling rain effect.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoninhoud: 48/6
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1031__geisha_aftershockrocketsxl_knalpijlen_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zijn 10€ hier, ik heb me twijfels.
iemand misschien wat info? als ze echt 40 gram zijn net als bijvoorbeeld de light year pijlen van zena, dan zijn deze pijlen wel echt spot goedkoop

Dat zou wel mooi zijn als hij op de Black Thunder Rocket lijkt. Ik heb maar een pakje besteld om te proberen. Misschien is het wat misschien niet.

Ik heb ze ook maar op de gok besteld samen met de Aftershock Explosion Rockets in de 11-11-11 actie! Ben benieuwd!

Ik denk dat ze wel bij Mega-Vuurwerk in de shop te verkrijgen zullen zijn, daar wordt immers vuurwerkmania verkocht

Vuurwerkmania speelt voor ‪#‎sinterklaas‬. Bestel morgen op www.vuurwerkmania.nl en voeg de Thunder rockets pijlen toe voor slechts 1,- .WAT?? 1 euro?? Jazeker, slechts 1 euro! ‪#‎bestel‬ ‪#‎bijna‬ ‪#‎gratis‬ ‪#‎vuurwerk‬ ‪#‎vuurwerkmania‬

12289632_723826221081036_5062578140670437574_n.png

vandaag geholpen met laden en lossen bij mega vuurwerk lwd maar er zit in ieder geval een kooiverpakking om deze pijlen heen :)

Aftershock is van vroeger bij Hardix al een favoriete serie van mij. Deze pijlen zal ik dus zeker niet laten liggen. Zeker niet als ze gekooid zijn :D.

Mooie actie!

Kan iemand mij trouwens verklappen wat 'crackling rain' voor effect is? Combinatie van chrysantium en time rain :idea:?

Ik denk dat het een beetje duur is verkocht als Dragon Eggs.. ik heb het idee dat het inderdaad een soort Black Thunder Rocket is! Maar dat is voor dit geld echt ideaal. Er staan inderdaad 40 gram maar ik betwijfel of je dat wel krijgt.. maar dat maakt niet uit. Als het een goede burstknal bevat en een redelijk crackling boeket van 25+ gram dan ben ik zeker tevreden!

Eigenlijk ook wel jammer dat ze de oude Aftershock Rockets eruit hebben gehaald want die waren echt super en zeker voor het geld.. :D

Back
Bovenaan