Je kan indd. maar 1 pakje per bestelling...Dacht bestel er even 15 hahahaha
Haha ik ook maar helaas

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kan indd. maar 1 pakje per bestelling...Dacht bestel er even 15 hahahaha
Haha ik ook maar helaas![]()
Hallo,
Deze pijlen net uitgepakt 38 gram per pijl.
Gr Gerrit
Gunstig nieuws! Bedankt voor het delen
Sick 6 pijlen hadden significant hardere knal en groter crackling boeket! Zou eerder weer daarvoor gaan en voor de krijs gewoon Tolle Lola's goedkoop scoren.Vond de combinatie erg goed. Lekkere fluit, maar daardoor komen ze wel erg hoog waardoor het crackling boeket + knal een beetje tegenvallen.
Sick 6 pijlen hadden significant hardere knal en groter crackling boeket! Zou eerder weer daarvoor gaan en voor de krijs gewoon Tolle Lola's goedkoop scoren.
Is het niet zo dat voor de fluit enkel andere compositie stijglading wordt gebruikt en dat het niet zozeer meer sas kost? Of heb ik dat fout. Ik vind het zo vreemd dat deze pijlen met bijna 40gr. nem enkel door de fluit qua knal/boeket zo'n verschil maken met de Sick6, die veel minder inhoud hebben.
Ik had deze pijlen niet maar vond de sick6 rockets dit jaar juist heel erg tegenvallen. Had ze al een keer eerder gehad en dit jaar was het een zachte knal en weinig crackling....
Sick 6 pijlen hadden significant hardere knal en groter crackling boeket! Zou eerder weer daarvoor gaan en voor de krijs gewoon Tolle Lola's goedkoop scoren.
Is het niet zo dat voor de fluit enkel andere compositie stijglading wordt gebruikt en dat het niet zozeer meer sas kost? Of heb ik dat fout. Ik vind het zo vreemd dat deze pijlen met bijna 40gr. nem enkel door de fluit qua knal/boeket zo'n verschil maken met de Sick6, die veel minder inhoud hebben.