Aftellen naar 2025 voor alle leden

Echt heerlijk mooie cake (ok compoundje) dit! Redelijk snel voorbij, maar echt zo sierlijk. Fantastisch als je dit in je straat hebt staan, wel redelijk de afstand nemen (ik sta op 25 meter). Die gouden staarten, echt zo tof. Onderdeel geweest van een projectje, daarom die 3x mega mine erachteraan. Sowieso heeft Broekhoff een aantal mooie waaiercakes in deze lijn.
Blijft echt 1 van de mooiste projectjes van afgelopen jaar van je haha.

De Pig is de beste uit de dierenserie van China Red wat mij betreft, hij is me in ieder geval het beste bijgebleven. Sowieso vind ik het goud echt goed uitgewerkt hier, en heerlijk felle kleuren. Echt een top combinatie ook in 1 cake, heel fijn. En dan die vaste heerlijke burst natuurlijk weer.

De kleuren zijn mij echt blijven hangen bij deze, en de ontzettend heerlijke burst. Wat een dingen joh, en helemaal in tweevoud. Lucht heerlijk gevuld, machtige cakes.

Wat een bazendingen zijn dit joh! Heerlijk spul, helaas alweer uit de handel maar had er voldoende om een leuk project van te maken. Lekkere salutes zitten hierin, verwacht je niet uit zo'n mini potje. Vind ze nog beter dan de corsair thunder, al hebben die natuurlijk een mooi kleurenboeket. Hopelijk inderdaad een vierkante versie hiervan terug op de markt.

De cameraman zat nog wat te slapen in het begin, maar gelukkig herstelde die zich. De cake is niet zo bijzonder, had er ook niet veel van verwacht gezien je deze gratis bij je bestelling kreeg. Opzich een prima tempo, en wat afwisseling in de boeketjes maar er is zoveel mooiers op de markt. Is me niet bijgebleven. Op het moment zelf best enthousiast, ook omdat ik hem vroeg in de avond geschoten heb. Voor gratis erbij prima!

We klagen als liefhebbers al een hele tijd dat de wondertollen minder van kwaliteit worden, maar ik las over de tapas van st8ment al een tijdje goede verhalen. Al heb ik het nieuwe topic niet doorgelezen zie ik haha. Maar ik wilde ze graag zelf uitproberen, en ik vind ze erg goed. Vooral de kleuren komen goed uit en zijn anders dan andere grondbloemen. Toffe dingen voor tussendoor en de kleintjes. Hoop dat ik dit jaar de kleine zover krijg om er zelf wat af te steken.

Back
Bovenaan