Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Door een foutje met doorlonten was een van de cakes niet afgegaan van de Fireball. Daarna is hij op de vuurstapel beland en ging deze af tijdens de terremoto, prima combinatie eigenlijk wel! De 36 seconden versie van de Terremoto gaat eigenlijk te langzaam, de 10 seconden is het beste in mijn ogen.
Heerlijke compound deze break out! Had er ook erg naar uitgekeken, vooral de laatste cake. Zit die er niet in! Balen man, de chinees zat te slapen. Cake 2 had ik twee keer. Bij de Kingdom gelukkig wel de juiste cake erin, maar jammer is het wel. De wind speelt deze compound iets parten, dus dit jaar staat deze weer in de straat te vlammen voor een tweede poging. Prachtig stuk vuurwerk!
00:00 Intro
00:07 Foto’s
00:33 Gates of Detonation 276 Shots
03:43 Mei Tai Tailgate 270 Shots
06:09 Sodom and Gomorrah 484 Shots
09:16 Super G 5000
11:35 1.2” Escape From Hell 216 Shots
Erg leuke bak de Estallar, 100 shots maar hij vliegt er wel doorheen. Afgelopen oud en nieuw mee geopend om 18:00u, denk dat ik dit jaar met de grotere broer van 200 shots ga beginnen. Erg leuk spul wat nostalgisch aandoet. Jammer dat ie eruit is!
Ik vond deze in de straat destijds goed overkomen, veel verschillende effecten en een waaier doet het eigenlijk altijd wel goed. Nu op de film terugkijkend vind ik het geen super cake en zou deze laten staan. Lukt ook makkelijk want de Golden Sun is uitloop.