Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij ging de productomschrijving van deze compound aan de chinees als volgt; welke effecten heb je? *Somt een lijst met effecten op. Ja doe die maar, in 1 doos. En dan krijg je dit. Heerlijk spektakel. Veel te veel voor betaald, maar zeker tof om eens in de straat te hebben gehad. Ik ben normaal niet zo van de ghost, maar door de verschillende kleuren dahlia's elke keer vind ik het echt goed uitkomen. En de crackling boektten met kleur maken het echt mooi af.
Ik had deze vooral voor de 2e cake die ook in de break out zit. Geluk bij een ongeluk dat ik ook de Kingdom had, omdat in mijn break out deze laatste cake ontbrak en was vervangen door een andere. Hier komt ie echt goed tot zijn recht. Doet trouwens niks af aan de eerste cake die er ook prima op klapt en harde burst heeft voor nederlands vuurwerk. Helaas dit jaar niet meer zo scherp aan de prijs inderdaad.
Ook dit filmpje is nog van voor mijn tijd bij de crew. Ik ben hier dus helaas niet bij aanwezig geweest, maar kan wel onwijs genieten van de oude beelden en met name het overdag stoken.
Wat een topper was dit zeg, blij dat ik hem heb gehad en nog een laatste uit de bunker van breda heb kunnen vissen. Die tails in het midden vind ik echt mooi erbij passen en het een complete vuurwerkshow maken. Op film komt de herhaling er wat duidelijker uit, in de straat ben je gewoon volle bak aan het genieten. Jammer dat deze weer uitloop is, geen idee waarom zulke toppers maar zo kort op de markt zijn gebleven.