Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De Tolla Mina is een leuke salvo cake, lekker fluitje en boeket. Blinkt niet uit in een van de twee, maar vooral in de combinatie. De fluit is niet echt schel en het boeket niet heel groot, vind hem daardoor wel redelijk aan de prijs. Zou hem liefst per twee schieten maar wordt wel een duur geintje dan. Zal door het plastic voor de fluiter uitloop zijn.
Dit is echt topklasse zeg! De burst die uit deze dingen komt is echt heerlijk diep en dof, machtige spreiding. Het is natuurlijk al even geleden dat ik een F3 single shot heb gezien, maar durf te zeggen dat deze ze flink overklast. En voor de huidige aanbiedingsprijs van 25 euro zijn deze pijlen eigenlijk een no-brainer. Prima vervanging voor onze F3 shots en met een vergelijkbare prijs, ondanks alle stijgingen. Zeker een aanrader deze, kijk die hangtime ook. Was genieten.
Wat een heerlijke bak is dit zeg, vaak de film gezien en nu eindelijk zelf in de straat. De fluit ging mij verrassend hard en fel, ik had eigenlijk verwacht door het sierlijke einde dat de wicked whistle wat minder fel was in de fluit. Blij van niet want deze gaat er echt goed op! Leuk voor projecten ook, mocht iemand nog ideeën hebben hoor ik het graag! Heb er nog twee staan.