Aftellen naar 2019 voor alle leden!

Kortom, geniet nogmaals van de documentaire en van mij mag er ieder jaar wel een dergelijke documentaire op de buis verschijnen. Puur genieten!

Inderdaad, weer eens anders dat al dat gezeik, ook nu alweer van overheidswege om onze hobby in te perken. Had hem wel eens eerder voorbij zien komen maar een klasse documentaire hoor! De passie spat er vanaf! :D

Inderdaad, weer eens anders dat al dat gezeik, ook nu alweer van overheidswege om onze hobby in te perken. Had hem wel eens eerder voorbij zien komen maar een klasse documentaire hoor! De passie spat er vanaf! :D

Ja heb je zeker gelijk in. Een aantal personen in de documentaire beschrijven het op de juiste manier. Zo komt ook een aantal malen naar voren dat oud en nieuw ook een manier is om het jaar af te sluiten en er op terug te kijken. Uiteraard op de positieve gebeurtenissen, maar ook zeker op de negatieve en om terug te denken aan allen die ons zijn ontvallen. Emotie hoort daar zeker bij, zoals Toon, de man van de coffeeshop, maar ook vader en zoon Van der Nat laten zien. Dit is voor mij ook belangrijk met de jaarwisseling en dit aspect werd ook erg goed verwoord. Daarnaast vond ik het stuk van Evelien ook erg interessant. Ze zegt duidelijk waar het op staat en praat ook vol passie.

Back
Bovenaan