Aftellen naar 2013 voor alle leden!

kon het niet laten

1111 salute shells dacht 3inch..

Deze kan dan weg, maar kan de topic niet vinden waar die dan in hoort..

Laatst bewerkt:
Dit topic is voor zelfgemaakte filmpjes tijdens de jaarwisseling, voor die filmpjes kan je bij 'filmpjes gevonden op het internet' terecht.

Volgens mij gaat het hier om de "Display Shell Rockets" , deze zijn van Broekhoff.
4 stuks in een langwerpige doos, later is de naam veranderd naar "Sky Dream"

Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :p

Bedankt voor je reactie, ik had zoveel 19sh cakes dat ik de benamingen niet meer wist, het zal wel vaker fout gaan. Maar nu zal ik het veranderen. :)

Volgens mij gaat het hier om de "Display Shell Rockets" , deze zijn van Broekhoff.
4 stuks in een langwerpige doos, later is de naam veranderd naar "Sky Dream"

Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten :p

Bijna!

Volgens mij zijn deze pijlen al 5 jaar van de markt trouwens dus je zal ze waarschijlijk niet meer tegenkomen. Zijn display rockets van Broekhoff, zitten per 6 in een doos verpakt zoals de cruise rockets verpakt zijn. Grammetje of 25 per pijl maar ze kwamen nog erg goed uit de verf! De pijlen zelf hebben gewoon een cilinder met een doppie bovenop de stijglading zoals de meeste pijlen in NL.

Bijna!

Volgens mij zijn deze pijlen al 5 jaar van de markt trouwens dus je zal ze waarschijlijk niet meer tegenkomen. Zijn display rockets van Broekhoff, zitten per 6 in een doos verpakt zoals de cruise rockets verpakt zijn. Grammetje of 25 per pijl maar ze kwamen nog erg goed uit de verf! De pijlen zelf hebben gewoon een cilinder met een doppie bovenop de stijglading zoals de meeste pijlen in NL.

25gram zeg je ? Vandaar dat ze mij tegenvielen. 2 Jaar geleden bij vechtweelde meegenomen, het zijn vrij grote pijlen waar je wel wat van verwacht maar vallen toch tegen.

M'n eerste post pas weer in het nieuwe vuurwerkseizoen. Altijd tof, zo'n afteltopic! Hier een filmpje van een doorlontproject dat ik vorig jaar heb geschoten.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan