Aftellen naar 2013 voor alle leden!

De compilatie op zich is best mooi. Maar de beelden van echte consushows en vooral prof. shows vind ik verneukeratief voor het Countdown-gevoel. Dit heeft voor mij te maken met het feit dat shells bijvoorbeeld niet geschoten mogen worden met oud en nieuw. Hierdoor neemt het gevoel van afstand toe. Anders gezegd, alleen de inzet van 'consumentenvuurwerk' (mag ook uit bels, blijft immers voor de consument) vind ik écht tastbaar voor oud en nieuw compilaties. Okee, enkele shells kunnen mooi zijn. Maar beelden van shows vind ik niet echt passend voor oud en nieuw aftelfilmpjes.

Filmpje was voor een verjaardag.:p
Reno + Finale en Wensballon al hoog in de lucht.
Even op 720p klikken voor een beetje kwaliteit.
Nog maar 113 daagjes!

(Sorry voor slechte kwaliteit, is gefilmd met mobiel omdat de camera leeg was...)

Laatst bewerkt:
Waarom is het niet aftellen naar 10 uur de 31ste? Is veel beter want wie zit er nou nog op oud&nieuw op een forum? Juist iedereen is dan buiten.

Waarom is het niet aftellen naar 10 uur de 31ste? Is veel beter want wie zit er nou nog op oud&nieuw op een forum? Juist iedereen is dan buiten.

er wordt afgeteld naar de dag 31 december. Het laatste filmpje om de sfeer te verhogen komt, vanuit de crew, doorgaans online om 00:00 uur 31-12-20xx. Dus bij het officiële begin van de laatste dag. Vanuit dat oogpunt is dit topic gestart. Het is gewoon gezamenlijk toeleven naar de laatste dag van het jaar. Ja, er zitten tussendoor freaks vaak online (ik ook afgelopen jaar, verslag doen van het front), maar het is vooral het voortraject naar 31-12 toe dat telt.

Maar misschien is het wel een idee om dit topic te laten lopen tot iets van 9:45 uur op 31-12-2012 ja. Dat het topic dicht gaat, omdat de dag reeds is genaderd. Bedoel je het zo?

Video van een aangepaste fire in the night(let niet op de dronken mensen , was na een examenfeestje/voetbalwedstrijd)

nog 111 dagen btw:)

Back
Bovenaan