FireworkAddicted
VWC lid
Haha het was te zuipen maar zeker geen hertog jan grand prestige.
haha die is ook lekker, wel beetje sterk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha het was te zuipen maar zeker geen hertog jan grand prestige.
Dat vage merk bier was ook nog te zuipen ook! Haha.
Een pientje aub.
Vond het idd wel te drinken maar je moest niet in het glas gaan ruiken, leek wel een afvoerput!![]()
Topper! Uiteraard, hoop wel dat de organisatie het wedstrijd element (dus de consu showtjes) goed, of meer, in de picture zet, uiteraard is de dagshow, product demo en eindshow heel belangrijk maar vergeet niet waar de Trophy in 2006 om begonnen is: in wedstrijd vorm laten zien wat er kan met een x bedrag aan consumenten vuurwerk.
Sja daar is het wel mee begonnen ja, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen de Trophy zelf het minst interesseerd.
Ik zou persoonlijk voor nog minder teams gaan, en een nog hoger budget. 3 of 4 serieuze teams, met serieuze shows.
Maar hoe het nu is ook prima wat mij betreft.
Een purist misschien, maar met een goede reden. Jij was er duidelijk niet bij in 2006. Dat was echt iets unieks hoor. Als ik nu zie waar Zena staat, dan hebben ze een grote ontwikkeling doorgemaakt sinds 2006. Maar ze moeten inderdaad de kern van de Trophy niet uit het oog verliezen.
Zeker ook weer aanwezig! Alleen een vraag, Kan er niet wat beter bier komen...
gemeentepils![]()
Doe maar alcohol-vrij, krijgen we niet weer van die dronken debielen... :')