[AFGELAST] Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal - 7 december 2024

Added to Calendar: 07-12-24

Winkel: Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Zoetermeer!!!
Locatie: Hoekstrapark <-- Let op, andere locatie i.v.m. verbouwing Grote Dobbe!
Datum: 7-12-2024
Tijdstip: 19:30 uur
Schietbedrijf: Vuurwerkhal
Max. kaliber: Consumenten
Collectie: China Red, Fireworks Specials, Eurostar, Hello Fireworks, Broekhoff, Wolff ......
Bijzonderheden: Demo + finaleshow

Schietlijst volgt t.z.t.

Laatst bewerkt:
Sowieso aanwezig, is een thuiswedstrijd. Maar wat een ruk locatie om een demo te schieten ( vinden wij Zoetermeerders ).
Let op dat je ook vroeg komt want parkeergelegenheid vinden is daar best lastig. Of je moet je auto bij dekker sport zetten.
Afhankelijk van waar het precies gaat gebeuren heb je ook nog parkeergelegenheid bij de Veur en FC Zoetermeer. Ben hier zeker aanwezig met de familie 😁

Ik probeer aanwezig te zijn. Laat in de middag ff rondje driesprong en dan wat eten, iemand leuk eettentje in de buurt van het schieten?

Maccie 🤣
Nee maar wat klote zeg deze nieuwe locatie! Was toch wel traditie 2 maandag vd maand naar de dobbe toe met in het achterhoofd dat misschien de verlichting van de kerstboom al aan stond ❤️ voor fotos kon het niet beter.

Als de Vuurwerkhal de demo bekend maakt weet je dat het seizoen echt is begonnen. Het is een traditie om hier aanwezig te zijn, dus ook op de nieuwe locatie zeker weer van de partij. Ik kijk er alvast naar uit.

Zeker weten aanwezig, ik vind dit wel een mooie locatie. In deze wijk ben ik opgegroeid dus vind t supertof om hier een keer een demo te mogen zien :applause:

Hoekstrapark? Voor mij perfect want ik woon letterlijk 1 straat naast het hoekstrapark. Maar waar gaan ze precies vandaan schieten?

Vind het echt onzin dat het niet op de oude locatie kan.. ze zijn pas net begonnen met de verbouwing ( niks te zien nog)en dit moet in 2026! Af zijn..

Op een afgezet terrein waar je makkelijk bij kan, geen schade aan kan richten en waarschijnlijk niemand aan het werk is door vorstverlet….

Typisch gemeente Zoetermeer weer.

Anyway.. gelukkig wel een alternatieve locatie

Precies dit!
Heb het vermoeden dat gemeente Zoetermeer gewoon klaar is met vuurwerk en dit een mooi excuus voor hun is 😔
Vind het echt onzin dat het niet op de oude locatie kan.. ze zijn pas net begonnen met de verbouwing ( niks te zien nog)en dit moet in 2026! Af zijn..

Op een afgezet terrein waar je makkelijk bij kan, geen schade aan kan richten en waarschijnlijk niemand aan het werk is door vorstverlet….

Typisch gemeente Zoetermeer weer.

Anyway.. gelukkig wel een alternatieve locatie

Back
Bovenaan