[AFGELAST] POS Kaart Vuurwerktotaal Benthuizen - 23 december 2022

pyrofan#1

VWC lid
Winkel: POS Kaart Vuurwerktotaal
Provincie: Zuid-Holland
Stad/dorp: Benthuizen
Datum: Vrijdag 23 december 2022
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: Vuurwerktotaal
Bijzonderheden: ...

Credits voor de enige echte Vuurwerkkoning

Hopelijk zakt de wind nog wat af en gaat deze door! Dit is de backup voor de demo van Vuurwerkbunker die ik samen met m'n oma zou bezoeken :)

Ik heb zojuist contact gehad met POS Kaart Vuurwerktotaal en ik heb de schietlijst ontvangen die ik met jullie mag delen. Vorige week tijdens de show in Oosterheem heb ik al een aantal van deze toppers in actie gezien, maar ook nu is het weer een erg mooie schietlijst geworden.

Screenshot_20221222-175437_Drive.jpg

Screenshot_20221222-175456_Drive.jpg

Screenshot_20221222-175513_Drive.jpg

Screenshot_20221222-175539_Drive.jpg

Die Xqlusif lijkt me wel heeeeel dik!! Meer dan 3 kilo kruit voor 35 schoten.
Kaliber 3 inch? :cool:

De G.O.L.D. heeft 100 schoten, maar er staat 200.

Hartelijk dank voor de schietlijst natuurlijk :) ik probeer er bij te zijn!

Uit diverse bronnen hoor ik dat de demo vanavond niet doorgaat. Reden onbekend, maar het weer zal zeker een rol gespeeld hebben :(

������ Beste mensen,

helaas hebben wij noodgedwongen en in overleg met de provincie Zuid-Holland moeten besluiten de vuurwerkshow van vanavond 20.00uur te cancellen. De verwachte windkracht rond het tijdstip van afsteken overschrijd ruimschoots de norm.

Jammer maar helaas, maar uiteraard kunt u op onze webshop www.vuurwerktotaal.nl/zoetermeer alle producten op uw gemak bekijken en bestellen.

We hopen u vervolgens te mogen verwelkomen op de afhaaldagen 29, 30 en/of 31 december. Voor nu fijne kerstdagen en wellicht tot volgende week ������

Ps. Delen wordt gewaardeerd, zodat er geen mensen voor niks komen vanavond

Verdorieverdorieverdorie, het zit ook niet mee dit jaar. Nou ja, niets aan te doen, op naar oudjaarsavond dan maar!

Het zit ook niet mee dit jaar. alle demo’s waar ik naar toe zou gaan zijn afgelast tot nu toe. Begrijpelijk maar wel erg jammer. Is toch een stukje sfeer en beleving altijd

Back
Bovenaan