Afgelast : Demo Ede 23-12-2009

Dit betreft een demo waar per 3 producten tegelijk geschoten wordt.
De demo wordt afgesloten met een finale van consumentenvuurwerk.
Volgens mij krijgen ze profblokjes nooit rond qua vergunning i.v.m. afstand tot publiek.

Houd rekening met parkeren, dat kan op het tegenovergelegen sportpark (de parkeerplaats dan :P). Hier is het echter altijd enorm druk!

Collecties die Xena voert zijn: BKV, Witte Tenten, Zena, Wolff, Broekhoff, Beko, Schuurmans, Bonfireworks en Cafferata. Hopelijk krijgen we ook die 2 laatste te zien.
Voorgaande jaren was het met name veel Ferro-spul tijdens de demo, maar toen was het assortiment van Xena nog vrij krap.

ik hoorde dat deze niet meer doorgaat? misschien weet iemand hier meer van? want ik wilde deze toch wel erg graag zien ivm met de aanschaf van wolff producten...
misschien een andere demo waar wolff geschoten word?

Klopt, deze demo is van de baan....

Ik zag dat Dieter (die de opbouw doet voor Xena) dit op FPM postte.

Vind het erg jammer, was wel benieuwd naar hun demo. Gezien ze zo'n divers assortiment bieden dit jaar...

ja precies! ik heb zelf namelijk daar al besteld dus ik wilde het toch nog even zien. heb nog geen demo kunnen bezoeken waar ze wolff/zena schoten...

Ja sorry jongens dat ik jullie vergeten was te berichten maar ja je snapt het is giga druk.

De demo gaat dit jaar inderdaat niet door.
Vind het ook jammer maar het is niet anders dit ook mede door de grote drukte.
Het zo dat niet de hele collectie van de site had geschoten worden zoals velen dachten.

Ik ga er van uit dat er volgend jaar wel weer een demo is.

Wel jammer hoor.
Het was voor mij toch een middel om me kruitstress te onderdrukken tijdens de kerst.
Maar ja, ik snap dat jullie het druk hebben.
Xena heeft ook een rachtige collectie!:D

Back
Bovenaan