Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Vandaag langs de Action hier in Zoetermeer Seghwaert geweest. Ook daar ligt nog geen vuurwerk, wel een mooie aansteker kunnen kopen.
Wat zit er precies in dat pakket, rickagovv?

Ze mogen nog wel een paar vrachtwagens met knetterballen en knetterlinten laten komen! Dit zijn de artikelen die massaal over de toonbank vliegen!

Action Veendam heeft het ook weer binnen. Andere jaren hadden ze daar ook ijsfonteinen, die heb ik nog niet gezien

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

En voor de liefhebbers: ze hebben er ook confettishooters en glow in the dark sticks 😉

image.jpg
image.jpg

Hier in gieten is het ook binnen. Ze hebben met bepaalde artikelen leveringsproblemen. De 2 fontein pakketten waren hier iig wel.

Zal morgen ook weer eens checken. Al heb ik alle items die op de foto's boven staan al in huis van vorig jaar. Tis meer sfeerproeven. Als het er is neem ik nog wel het nodige mee om de kerst mee door te komen.:D

Zal morgen ook weer eens checken. Al heb ik alle items die op de foto's boven staan al in huis van vorig jaar. Tis meer sfeerproeven. Als het er is neem ik nog wel het nodige mee om de kerst mee door te komen.:D

Hier bij de Action ligt het al wel in het magazijn maar mocht vandaag nog niet verkocht worden??
Komt deze week in de schappen werd me verteld.

Beneden Leeuwen ook aanwezig.
De 2 fonteinen pakketten, de grondbloemen, aansteek lonten en het spacer pakket.

Confetti shooters en gloeistaafjes liggen gewoon tussen de feest artikelen, maar dat is ook het hele jaar te koop.

Back
Bovenaan