Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Hier in Zoetermeer waren de grondbloemen en de grootste 10-euro pakketten al op, lagen alleen nog aansteeklonten, 5-euro pakketten en dat waardeloze pakket met voetzoekers en knalerwten. Wellicht vullen ze nog bij, dus geef de hoop niet op, Arie!

Hier in Zoetermeer waren de grondbloemen en de grootste 10-euro pakketten al op, lagen alleen nog aansteeklonten, 5-euro pakketten en dat waardeloze pakket met voetzoekers en knalerwten. Wellicht vullen ze nog bij, dus geef de hoop niet op, Arie!

Ik bedoel dat ze hier in de regio elk jaar later zijn als in de rest van nlen ik snap niet zo goed waarom.

hier ook in de schappen, alleen het pyro magic pakket niet

21kkokz.jpg

14o4wn4.jpg

hrcu0z.jpg

groot fontijnen pakket 9,95
fakkels 1,49 per stuk
luchthuilers 0,89 per doosje
en een setje van 4 aansteeklontjes 0,29,-

Laatst bewerkt:
Net even langs de Action in Almere-Buiten geweest, en daar ook een mooi pakketje van 6,95 en 2 pakjes grondbloemen van 1.20 per stuk:

IMG_1135.jpg

Die fakkels van de Action zijn een beetje schizo.

Op de fakkel zelf staat "Red Flame", "Blue Flame" e.d., maar als je de productinstructies op het handvat van de fakkel erop na leest staat er bij de "Red Flame" effect: gele vlam, bij de "Blue Flame" staat effect: rode vlam. :bonk: Op de gele heb ik niet gelet maar bij die exemplaren zal het wel hetzelfde geval zijn.

Weet iemand de tijdsduur van die dingen?

Toen ik er was waren er alleen maar een paar pakketten en de grondbloemen, wat is er allemaal bijgekomen nu? :D

Back
Bovenaan