Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Klopt maar ze hanteren bij de Action 16+. Alleen ze durfde onze id's niet te vragen aangezien we er toch wel oud uitzagen hahah.

oke leuk om te weten dat je bij de action ook cat 1 vuurwerk krijgen kan .
het is mij nog nooit op gevallen .
ik zal binnen kort eens ff kijken erg leuk allemaal .

Hier liggen alleen nog maar sterretjes, heb de thunderclap pakketjes alleen vorig jaar december gezien. Binnenkort maar is vragen of ze nog een keer komen.

Ik ben gisteren naar de action in Rotterdam geweest, maar helaas niks kwa vuurwerk te vinden. Zelfs de sterretjes en morning glorys waren er niet.. dus met lege handen naar huis gegaan. Ik had er ook niks van verwacht want vorig jaar was ik er halverwege november en toen pas waren de Thunderclap pakketjes te koop, dus over een maand weer een poging doen.

Hier in Arkel geweest en ook naar de pakketjes gevragd.
Kreeg te horen dat eind November begin December meestal de wat andere vuurwerkspullen kwamen.
Toch blijft het een mooie uitdrukking bij het personeel als je als volwassen vent om vuurwerk komt vragen:p

Ik ben net bij een hele grote action geweest in Gouda en daar verkopen ze de thunderclap pakketten voor 2,99. Hele mooie prijs dus maar helaas waren ze nu op.. dus ik ga volgende week nog even langs. Ik heb het idee dat ze enkel bij de grotere actions worden verkocht nu.

Action in Oosterhout-NB heeft de pakketten nog niet, wel de ijs-fonteinen en sterretjes.
Ook de "grote" action heeft ze nog niet.

Back
Bovenaan