Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum

Wauw, en afgelopen zondag hadden ze nog niets in 2 filialen. Wellicht gisteren of vandaag gekregen en in het schap gezet.

Rest voorraden van Big Bazar liggen nu te koop in de webshops van Vuurwerkwereld het westen zag ik.

Ik heb het bekeken. De eerdere prijzen herinner ik mij niet zo goed meer, maar dit lijkt toch wel (een stuk) duurder te zijn dat het oorspronkelijk was. Sommige mensen hadden geluk en konden met 30-50-70% korting wat halen bij de Big Bazar.

Er waren ook nog wat pakketten, veel al het zelfde als afgelopen jaar alleen dan de nieuwe batch, de crackling King zijn erg goed, ook de branders liggen er weer!

Ik ga eigenlijk altijd voor assortimentjez vanwege de afwisseling.
Na 10 knetterlintjes heb ik die wel gezien en meestal heb je er dan nog een berg over die in de vuurton gaan.
In dit setje zit van alles wat en van alles net genoeg om t niet in de vuurton te kiepen.

Hoe was dit pakketje eigenlijk? Zelf niet meegenomen ondanks de goede prijs en aantrekkelijkheid van het pakket. Maar ben wel benieuwd. :)

Ik heb deze nog steeds liggen voor als er sneeuw gaat vallen:shocked:
Helaas is het in noordholland zo dat als je iets wil dan valt t niet,en als je t niet wil dan krijgen we t wel.

Dus regen hagel en wind met de jaarwisseling ,en sneeuw door heel het land de afgelopen week behalve hier.
Februari is nog onderweg wie weet mag ik deze samen met nog wat ander cat1 dan wegstoken en filmen in de sneeuw.

Back
Bovenaan