Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ik zag net dat er in de Action nu 1 klein pakket, 1 groter pakket, sterretjes en knalerwten word verkocht. Matig nog dus.

Lijkt erop dat dit gewoon restanten zijn van voorgaande jaren? Benieuwd of daar nog aanvulling en uitbreiding op komt.

Poeh wat een troep dit jaar zeg..

Dan had ik gehoopt dat die Silver Fountain in het Fountain pack nog te koop waren.
Deze waren best aardig voor een paar cent....

Poeh wat een troep dit jaar zeg..

Dan had ik gehoopt dat die Silver Fountain in het Fountain pack nog te koop waren.
Deze waren best aardig voor een paar cent....

Die komen vast nog wel. Meer tactiek van de winkel denk ik hopen dat je wat rest producten verkoopt voor je met het andere spul komt

Net even bij de Action in Zeist geweest. Er ligt al wat Cat1. Niet echt veel maar wel fonteinenpakketten en een kleiner pakketje met van alles wat.Tegenover de kassa. Voor wie nog geen Cat1 heeft en al wat wil hebben.:wink:

Ik zag gisteren nog grondbloemen liggen in de plaatselijke action.
Broekhoff, batch 2020, 20 st in doosje, prijs niet op gelet...
iig 1,8 gr nec per stuk,36 gr nec per doosje.
Ik weet niet of ze die vorig jaar ook al hadden.

Al geruime tijd geen gasaansteker meer te vinden in de lokale actions hier. Ik hoop dat deze nog terug komen voor de jaarwisseling.

Jezus wat een rommel. Een sterretje heeft nog meer effect. Maargoed Action zal wel een half miljoen van deze pakketjes verkopen

Back
Bovenaan