HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was zeker vlot gegaanm nu meteen even wat filmpjes opzoeken van de producten die ik in me handen heb gehad:D

kg bij afhalen

kg bij afhalen

ik heb zo eens de post hier en daar bekeken over de 25 kg regeling, wat ik vernomen heb is dat het voor de winkelier een moeilijke regeling is en dat de boetes voor de winkelier flink hoog zijn. zou denk ik een oplossing kunnen zijn dat als je bv 60 kg vuurwerk zou bestellen en je bent maar alleen als je het op gaat halen dat je dan aan 2 andere personen vraagt of dat ze even bij het melden als je de bestelling op gaat halen of dat ze dan mee willen lopen dan kan je zeggen we zijn met z'n drieen en dan kan je daarna alsnog zelf je spullen naar de auto brengen. zo heeft de winkelier zich aan de wet gehouden. We moeten toch met z'n alle de vuurwerkverkoop niet in gevaar brengen en er voor zorgen dat een winkelier zijn vergunning niet kan verliezen.

Je kan ook drie keer naar je auto lopen . Ervaring leert dat deze regeling bij afhalen niet heel veel problemen oplevert .

Of je moet van de weg gehaald worden natuurlijk :tongue2:

Nieuwe bedrijfleider Pijnacker.

Nieuwe bedrijfleider Pijnacker.

Zoals jullie misschien al gehoord hebben was het afgelopen jaar het laatste jaar voor Albert. Hij heeft zich de laatste 7 jaar goed ingezet en mijn dank daarvoor.
Hij heeft er voor gekozen om aankomend jaar rustig met zijn gezin richting oudjaaravond te gaan. In ieder geval Albert en Jessica bedankt voor de jaren dat jullie keihard gewerkt hebben. Vanaf dit jaar gaat Danny het overnemen jullie kennen hem misschien al uit de winkel of van facebook/insta, ik heb er het volste vertrouwen in en we gaan er weer een mooi jaar van maken.

Vorige week Danny ook gezien tijdens het helpen met uitladen. Veel suc6 Danny dat gaat helemaal goed komen in Pijnacker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan