Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Yep, net bij de Action in Zeist zien liggen. Lagen ook nog genoeg fonteinpakketjes. Ze verkopen ook vuurwerkbrillen en stormaanstekers voor bijna niks.

Ben ook even langs action gegaan voor tape, trekbandjes, gasbrander en vulling.
Ideale winkel is dit.

Is inderdaad een ideale winkel. Heb daar ook mijn spullen gehaald zoals 6 gasbranders van 2 euro, 2 rollen ducttape van 50 m voor 2,49 per stuk en een handig inklapbaar stanley-mesje voor het snijden van lont.

Suf misschien :), maar ik vond één van de effecten uit het grote pakket van de Action wel erg tof eigenlijk. Ik kende het niet, en vraag me af of jullie het wel eens gezien hebben en of het ook in andere producten (maar dan misschien groter / langduriger) ook voorkomt. Het gaat om het eerste product uit het filmpje dat Arviidd vorige week plaatste:

Misschien is het een volslagen standaard effect hoor, maar het zegt mij eerlijk gezegd niets :D

Weet iemand toevallig wat de crackling-achtige fonteintjes zijn uit dit pakket? Dan kan ik die er uit halen en de rest rustig weg stoken met kerst :)

Dank je, kunst-en-vuurwerk. Ik houd m'n ogen ook wel gewoon open bij filmpjes van fonteinen - besteed ik vaak niet zoveel aandacht aan, maar ik vond dit echt wel een verrassend en leuk effect :)

@Kamikaze: je kunt dit hele pakket rustig wegstoken hoor, dat geknetter is heel zacht dus geen mens die daar last van kan hebben. Ik weet wel dat dat goudfonteintje dat ik hierboven ook bedoelde zit in Blue Lagoon en Laser Blink. Dus die 2 zijn sowieso stil.

De chef's torches van de action zijn geweldig. Super goedkoop, robuust en er kan lekker veel gas in.

Het categorie 1 vuurwerk van de action daarentegen vind ik echt ruk, dan kan je beter naar de Aldi gaan.

Back
Bovenaan