Action Pack

actionnj9.jpg

Artikelnummer: 1801
Artikelnaam: Action Pack
Aantal Schoten: 24,12,8,25 & 6 schoten
Effectomschrijving: 24sh 48 colour comets, 12sh crackling tails 8sh colourfull tail with colour comet, 25sh whistle with crackling, 6sh red,gree,silver blinking tails
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1802-action_pack.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien het onder PyroPower valt, ga ik er stiekem van uit dat de prijs erg meevalt van dit pakketje. Gewoon wat simpele artikelen, maar inderdaad, leuk voor op de avond, tussendoor, maar ook leuk voor de jongeren die minder te besteden hebben natuurlijk. :wink:

nou broekhof kan soms erg prijzig zijn .
ik denk dit pakket rond de 10 euro kosten gaat

Laatst bewerkt:
ziet er wel grappig uit. hoe bedenken ze het toch ook he? veel nieuwe producten van pyropower vind ik wel goed bedacht.

is er al wat meer bekend over dit pakket?

Wat moet ik me hierbij trouwens voorstellen?
-8sh colourfull tail with colour comet,
-6sh red,green,silver blinking tails

alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt:
Goed pakketje voor de prijs whistling heeft een mooie scherpe fluit en tails heeft ook een goede burst.

: )

PyroDC

Yup,

Ik wou deze hebben maar volgens mij was hij uitverkocht dus hopelijk kan ik hem dit jaar bij de Intertoys halen :p

Deze ga ik dit jaar ook maar even halen :) Is een leuke pakketje voor in de vooravond, en voor de freaks met een minder budget voor na 00:00 :)

Het potje Tails uit dit pakket :

Het potje Whistle uit dit pakket :

Ja vond het ook wel een leuk pakketje hoor, had hem op de 30e in zn geheel afgestoken. Moet zeggen dat me wel effe vermaakt heb hoor:).

heb deze vorig jaar smiddags nog ff opgepikt bij de blokker in de stad voor 12,50
en heb me er kostelijk mee kunnen vermaken in de vooravond
potjes zijn allemaal best goed te doen voor het bedrag dat je er voor neerlegt
voor de mensen met een minder groot budget ook best geinig om ze om 12 uur te stoken een aanrader wat mij betreft

De prijs in het foldertje bij mij is 12,50 maar het filmpje van tails vond ik echt mooi ga hem zeker dit jaar voor de lol halen.

goed pakketje, je hebt het vuurwerk wel voor je geld!
ik was erg verrast van de tails en comets, omdat er best veel uit kwam voor zo'n klein potje!

Back
Bovenaan