Acties Black Friday

Man wat misselijk, gisteren snel gekeken bij Orthen maar geen tijd om te bestellen. Nu alles idd stukken duurder Evo Bomber van 109 naar 139. 5 euro korting t.o.v. gisteren. Zo lust ik er nog wel een.

Dan uit principe centen maar ergens anders achterlaten.

Wat sws al vreemd was dat je met BF korting de evo bomber voor 79 kon halen terwijl hij in de freakactie 95 kosten. Dat was bij alle producten zo, dus goedkoper met BF dan met freak van te voren :p

Helaas niet bij ze allemaal. In ieder geval niet bij die waar ik mijn vuurwerk had besteld.

Zal ook wel een foutje zijn, zulke scherpe deals en dan nog eens 20% gratis.... Bij hendrik ido ambacht gister nog wel.
Je kan dus een breakout+red salute kopen voor 156 euro.
Dan is breakout 98 euro en red salute 58, goedkoper heb ik het dit jaar niet gezien

Ik laat me dit jaar niet gek maken door BF, want de aanbiedingen blazen me geenszins omver. Geef nu mijn geld uit aan kerstcadeautjes ipv vuurwerk. Daar zitten dan wel weer leuke aanbiedingen bij. Ach je, familie ook eens blij :angel:

Als freak kan ik jullie freaks toch de tip geven, indien je al van plan was iets bij Lesli te bestellen, af te wachten tot ze bij Vuurwerkplanet weer met een snelle besteller actie komen. Nu met Black Friday hebben ze dit afgelopen woensdag en gisteren gedaan. Wel moest je dan minimaal voor 300,- bestellen en daarnaast één van de eerste 20 en 15 bestellers zijn. Er zijn zat freaks onder jullie die dit wel interessant vinden. Kan zijn dat ze met nog eentje komen. Om even aan te tonen dat het toch wel zin heeft, geef ik hieronder een voorbeeld van wat ik heb besteld voor 301 euro, met daarbij dan ook de extra gratis Box BigMomma. Gelukkig dat ik wat extra budget had en niet alles in één keer had uitgegeven, zodoende kon ik tot nu toe toch goede deals vinden. Ik zou zeggen, hou de nieuwsbrief van Vuurwerkplanet in de gaten.

bestelling vuurwerkplanet nov 2023.png

Wat sws al vreemd was dat je met BF korting de evo bomber voor 79 kon halen terwijl hij in de freakactie 95 kosten. Dat was bij alle producten zo, dus goedkoper met BF dan met freak van te voren :p

onzin , bij orthen freaks staat de evo bomber gewoon voor 109,,,orthen blijft met gratis boxen aktie de betere qua prijzen en gratis doos aktie

onzin , bij orthen freaks staat de evo bomber gewoon voor 109,,,orthen blijft met gratis boxen aktie de betere qua prijzen en gratis doos aktie

Wij doelen hier op de normale consumenten website van Orthen, niet de freakshop.
Het ging er om dat toen ze bekend hebben gemaakt een 25% kortingsactie te doen in die avond prijzen aanzienlijk goedkoper waren dan de ochtend daarna.

Evobomber was dus 109€ -25% = 82€
Nu is dat 139€ -25% = 105€

Dat die op de freaksite nog 109€ is staat hier dus los van.

GEEN black friday meer maar weet niet waar ik dit anders kan posten.

IMG_8357.jpg

Met deze actie heb je:
Kingsman 112€
Noi-Z (oude batch) 112€
Special 400 225€

Back
Bovenaan