Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
de BF deals zullen niet veel meer of zelfs minder zijn dan de freakacties die al voorbij zijn gekomenZouden er nog acties komen waarvan we denken goh dit is de moeite waard?
ik hoop het uiteraard want heb nog een deel van het budget bewaard voor eventuele bf deals
Freakavond bij outlet zijn vaak wel scherpe aanbiedingen hoorde BF deals zullen niet veel meer of zelfs minder zijn dan de freakacties die al voorbij zijn gekomen
Dit is gewoon een gok, weet je niet…de BF deals zullen niet veel meer of zelfs minder zijn dan de freakacties die al voorbij zijn gekomen
Dit is gewoon een gok, weet je niet…
In Amersfoort staan bij Riezebos ook enkele Black Friday deals. De actieprijzen moeten er nog bij komen; nu staan er nog de normale prijzen voor die producten. Onder andere een paar Vuurwerktoppers WTF Pro-Edition compounds.
En de 6x19 shots 30 mm cakes van Outlet
Ik verwacht dat deze naar zo'n 89,- (25% korting) gaan.
En waar baseer jij je verwachting op ?
Bij Outlet zelf is ie 99.95 dus ik schat zo in dat in Amersfoort de prijs ook rond die prijs zal liggen met de black friday actie. Puur speculatie ditIk verwacht dat deze naar zo'n 89,- (25% korting) gaan.
Bij Outlet zelf is ie 99.95 dus ik schat zo in dat in Amersfoort de prijs ook rond die prijs zal liggen met de black friday actie. Puur speculatie dit![]()
Zo jammer dat wij hier geen Amerikaanse taferelen hebben met de BF
Ja daar krijg je bijna geld toe toch![]()
Ja maar niet met vuurwerk. Daar gebruiken ze het in allerlei branches echt om de magazijnen leeg te ruimen. Maar niet in de vuurwerkbranche. Er zijn net zoals hier in NL wel wat leuke aanbiedingen, maar je krijgt het niet cadeau of met geld toe nee.
Eigenlijk noemen wij hier in NL Black Friday al decennia lang "Uitverkoop" en doen dat dan niet op 1 vrijdag in het jaar, maar aan het eind van elk zomer- en winterseizoen. Maar in het vuurwerk kennen we dat eigenlijk niet, of het moet de Losse Verkoopdagen heten want uiteindelijk gaan de magazijnen (lees bunkers) dan ook helemaal leeg...![]()
Dus eigenlijk zijn freakacties geen freakacties?![]()
![]()