Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
New pair of shoes coming home!!
Eindelijk een ouderwetse freakdeal gevonden: https://www.vuurwerkcentrale.nl/
Transbomber champions edition: 200,- goedkoper vind je op het moment niet, zeker aangezien deze uitloop/productie stop is, dit jaar wss laatste restjes, in de pocket!
Crashbox:50,- in de pockeeeeeeet
Pounding napalm 2x voor 30,- in de pocket.
Delicious thunder 2x voor 20,-
Zullen vast nog meer hele goede freakdingen tussen zitten
Oh fucking Crackling Traum voor €50 Aaaargh. Had ik nou maar niet geklikt.
GVD man had helemaal niet gezien dat ze escape from hell hadden, wat doe je me aan gastLeuk dat je hier besteld heb. Is mijn plaatselijke handelaar. Hebben altijd verrassende leuke aanbiedingen. Vaak uitloop dingen voor leuke prijzen.
Heb er zelf dit jaar de Crash box, big five en escape from hell vandaan.![]()
Haha geweldig. Toch nog maar even lekker speuren door de site als ik jou was. Is niet een heel overzichtelijk maar als je op prijs selecteer gaat het wel. Escape kost 190,- niet heel goedkoop maar ik kon hem niet laten staanGVD man had helemaal niet gezien dat ze escape from hell hadden, wat doe je me aan gast
Nu moet die er ook bijkomen…weet jij toevallig of die dikke versie van 2018 of later is?
Geweldig zegt ie dan, weer 200,- euro armer want ik krijg net een mailtje binnen dat het idd de gruwelijke 2018 versie isHaha geweldig. Toch nog maar even lekker speuren door de site als ik jou was. Is niet een heel overzichtelijk maar als je op prijs selecteer gaat het wel. Escape kost 190,- niet heel goedkoop maar ik kon hem niet laten staanIk weet niet welke versie het is. Meestal doen ze wel de wat oudere versies aanbieden maar ik kan je niks met zekerheid zeggen. Succes met je keuzes
![]()
Meer, meer, meer.. laat de aanbiedingen maar komen![]()