Acties Black Friday

New pair of shoes coming home!!:holland:

Eindelijk een ouderwetse freakdeal gevonden: https://www.vuurwerkcentrale.nl/
Transbomber champions edition: 200,- goedkoper vind je op het moment niet, zeker aangezien deze uitloop/productie stop is, dit jaar wss laatste restjes, in de pocket!

Crashbox:50,- in de pockeeeeeeet
Pounding napalm 2x voor 30,- in de pocket.
Delicious thunder 2x voor 20,-
Zullen vast nog meer hele goede freakdingen tussen zitten

bij vuurwerk-oss is die strong celebration en dieren cake pakket niet echt een aanbieding, maar die nieuwe china red compounds zou ik wel echt overwegen. Ze zijn alle drie 50% goedkoper dan een andere CR dealer die ze voor de normaalprijs verkoopt en voor een product wat werd geleverd tijdens de containerprijzen spike is die starway met 2kg kruit voor €80 wel heel goed geprijsd

New pair of shoes coming home!!:holland:

Eindelijk een ouderwetse freakdeal gevonden: https://www.vuurwerkcentrale.nl/
Transbomber champions edition: 200,- goedkoper vind je op het moment niet, zeker aangezien deze uitloop/productie stop is, dit jaar wss laatste restjes, in de pocket!

Crashbox:50,- in de pockeeeeeeet
Pounding napalm 2x voor 30,- in de pocket.
Delicious thunder 2x voor 20,-
Zullen vast nog meer hele goede freakdingen tussen zitten

Leuk dat je hier besteld heb. Is mijn plaatselijke handelaar. Hebben altijd verrassende leuke aanbiedingen. Vaak uitloop dingen voor leuke prijzen.
Heb er zelf dit jaar de Crash box, big five en escape from hell vandaan. :)

Leuk dat je hier besteld heb. Is mijn plaatselijke handelaar. Hebben altijd verrassende leuke aanbiedingen. Vaak uitloop dingen voor leuke prijzen.
Heb er zelf dit jaar de Crash box, big five en escape from hell vandaan. :)
GVD man had helemaal niet gezien dat ze escape from hell hadden, wat doe je me aan gast:mad:
Nu moet die er ook bijkomen…weet jij toevallig of die dikke versie van 2018 of later is?

GVD man had helemaal niet gezien dat ze escape from hell hadden, wat doe je me aan gast:mad:
Nu moet die er ook bijkomen…weet jij toevallig of die dikke versie van 2018 of later is?
Haha geweldig. Toch nog maar even lekker speuren door de site als ik jou was. Is niet een heel overzichtelijk maar als je op prijs selecteer gaat het wel. Escape kost 190,- niet heel goedkoop maar ik kon hem niet laten staan :) Ik weet niet welke versie het is. Meestal doen ze wel de wat oudere versies aanbieden maar ik kan je niks met zekerheid zeggen. Succes met je keuzes :blink:

Haha geweldig. Toch nog maar even lekker speuren door de site als ik jou was. Is niet een heel overzichtelijk maar als je op prijs selecteer gaat het wel. Escape kost 190,- niet heel goedkoop maar ik kon hem niet laten staan :) Ik weet niet welke versie het is. Meestal doen ze wel de wat oudere versies aanbieden maar ik kan je niks met zekerheid zeggen. Succes met je keuzes :blink:
Geweldig zegt ie dan, weer 200,- euro armer want ik krijg net een mailtje binnen dat het idd de gruwelijke 2018 versie is :thumbsdown:
Zit heel oud en nieuw met bizar goed vuurwerk opgescheept nu, zowel de champions als de escape from
hell, bah, you make me sick, hoe kun je leven met jezelf dat je anderen hiermee opscheept!:mad:

Vuurwerk-Boulevard nu ook eentje; snapte box + exploding eagle + decibull salute box + lesli Mohawk voor €199

Vuurwerk Orthen heeft een nieuw filiaal en geeft ivm blackfriday tm het weekend 25% korting op alles! Met de code 252022.
Vuurwerk-graafsewijk.nl is de site

LET OP: vuurwerkexpert actie is nu t/m 27 november (ipv 30 november eerst)

007-black-friday-6380a33fd1dca886445965.png

Korting lijkt niet geldig op deze sets, ook geen gratis vuurwerk. Als je de producten los bij elkaar klikt heb je veel meer voordeel, gratis vuurwerk of 20% korting.

Nu Black Friday voorbij is:

Er staan in diverse regio topics ook leuke aanbiedingen nog apart vermeld. Altijd goed om even in de gaten te houden ;-)

Back
Bovenaan