Acties aangekondigd tegen vuurwerkverkoop

Basically gaan ze dus ook hier de wet overtreden om hun wil op te dringen aan ons,.
Dit soort mensen...Goed wat ik verder wil zeggen mag niet op dit forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die kansloze kool knagers kun je inderdaad beter geen aandacht geven. Ze krijgen al teveel aandacht en dat sterkt ze alleen maar in hun overtuiging en in de wil om anderen hun overtuiging op te dringen. Dat gedrag zien we wel bij meer wereldvreemde clubjes...

Kunnen we ook ergens een actie opzetten tegen honden/katten bezitters?
- Hondenpoep word nooit opgeruimd, wat weer slecht is voor de ozonlaag. poep quotum moet omlaag!!
- Katten horen binnenshuis en niet als loslopend wild in andermans tuinen
- Het onnodig blaffen 365 dagen per jaar en vooral als baasjes niet thuis zijn
- het niet kundig opvoeden van je hond waardoor deze de medemens verwond ( overlast voor de zorg)

Neem bovenstaande uiteraard met een korreltje zout! Zo kan iedereen toch wel een probleem over iets gaan bedenken

Ik werk bij een bedrijf die golfbanen onderhoud. Afgelopen week heeft zon hersenloze groep een behoorlijk aantal greens vernield(waar de vlag op staat). Dit omdat bmw een golfdag had op de des betreffende baan. Deze groep vindt dat bmw niet genoeg aan het milieu doet en de doelstellingen die volgens deze hersenloze gehaald moeten worden.

Het resulteerde in enorme schade.

Deze mensen zijn echt doorgedraaid dus ik verwacht nog wel een staartje, misschien wel met bv vuurwerk.

Ik werk bij een bedrijf die golfbanen onderhoud. Afgelopen week heeft zon hersenloze groep een behoorlijk aantal greens vernield(waar de vlag op staat). Dit omdat bmw een golfdag had op de des betreffende baan. Deze groep vindt dat bmw niet genoeg aan het milieu doet en de doelstellingen die volgens deze hersenloze gehaald moeten worden.

Het resulteerde in enorme schade.

Deze mensen zijn echt doorgedraaid dus ik verwacht nog wel een staartje, misschien wel met bv vuurwerk.
Er is maar 1 reden waarom dit soort gekkies extremer worden. Niemand pakt ze aan en ze komen overal mee weg. Op de a12 moeten ze met de ME charges uitvoeren met knuppels, moet je eens kijken hoeveel mensen er dan de volgende keer weer gaan zitten, ik gok weinig. Maar als je de snelweg blokkeert tegen die anti zwarte Piet worden er zware straffen uitgedeeld. Er wordt met 2 maten gemeten en zolang iedereen stil blijft zwijgen, wordt het alleen maar erger. De normale burger is daar straks de dupe van.

Er is maar 1 reden waarom dit soort gekkies extremer worden. Niemand pakt ze aan en ze komen overal mee weg. Op de a12 moeten ze met de ME charges uitvoeren met knuppels, moet je eens kijken hoeveel mensen er dan de volgende keer weer gaan zitten, ik gok weinig. Maar als je de snelweg blokkeert tegen die anti zwarte Piet worden er zware straffen uitgedeeld. Er wordt met 2 maten gemeten en zolang iedereen stil blijft zwijgen, wordt het alleen maar erger. De normale burger is daar straks de dupe van.
Ik ben het eens, de boeren reden op de snelweg werden zwaar bekeurd, maar als je protesteert voor zogenaamde klimaatsverandering issues dan wordt je knuffelend door de politie opgehaald, is gewoon bewust maar dat zien veel mensen nog niet.

Back
Bovenaan