[Actieartikel] Tears of Gaia

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW8139
Artikelnaam: Tears of Gaia 800's
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 800 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €399,99
Voorverkoopprijs: €199,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

2020-10-05 22_09_04-TEARS OF GAIA 800 SHOTS.png

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

En ontilbaar.

Ik tel 2 compounds van 4 cakes, 50 schots per cake dus. Met 10 gram per schot kan er best wel wat leuks gedaan worden. Ik ben alleen bang dat dit weer een 18/20mm compound gaat worden waar je helemaal niks over gaat horen omdat het gewoon niks spectaculairs is.

Hehe, kanshebber voor een tweede 'katanspecialgrande-hysterie', dit topic.

Op papier kan dit best leuk zijn.

De vraag is, waarom zou Gaia er verdrietig van worden?

En ontilbaar.

Ik tel 2 compounds van 4 cakes, 50 schots per cake dus. Met 10 gram per schot kan er best wel wat leuks gedaan worden. Ik ben alleen bang dat dit weer een 18/20mm compound gaat worden waar je helemaal niks over gaat horen omdat het gewoon niks spectaculairs is.

Dan zou je op 400 shots uitkomen, dus dat lijkt mij niet. In de korte zijde (60cm) tel ik 20 tubes, in de lange zijde (115cm) 40 tubes. Op basis daarvan zou je zeggen dat het 25mm tubes betreft, maar het blijft gissen zonder officiële productinfo vanuit Rubro.

Van rubro is wel bekend dat ze hun film pas rond eind november begin december online gooien. Was vorig jaar ook met diverse bakken.

Dan zou je op 400 shots uitkomen, dus dat lijkt mij niet. In de korte zijde (60cm) tel ik 20 tubes, in de lange zijde (115cm) 40 tubes. Op basis daarvan zou je zeggen dat het 25mm tubes betreft, maar het blijft gissen zonder officiële productinfo vanuit Rubro.

Op basis van het bovenstaande denk ik dat het 8 100 shots blokjes zijn van zo'n 20/18 mm. Rubro heeft dit jaar ook voor het eerst een eigen kleine 100 shots blokje (Jackhammer). Zo'n product geeft je als importeur dan ook gelijk opties om richting 800-1000-1200 shots blokjes te gaan :bonk:

Hehe, kanshebber voor een tweede 'katanspecialgrande-hysterie', dit topic.

Op papier kan dit best leuk zijn.

De vraag is, waarom zou Gaia er verdrietig van worden?
Gaia is het oude Chinese vrouwtje die deze op de boot moest tillen.

Back
Bovenaan