Actie foto's van jouw o&n

Aangezien een paar website's het op me vader's laptop het niet deden waaronder ook Imageshack kon ik even geen foto's uploaden.
Zoals ik had beloofd hier nog een paar foto's.

dsc0077lu3.jpg

dsc0088bc6.jpg

dsc0100xz5.jpg

Dit waren de foto's.
Misschien dat ik op mijn eigen laptop nog wat foto's heb maar die is momenteel kapot.

Groeten,
Pyro-rola

Pyro-rola, Pieter, erg leuke foto's.
Pieters close-up foto's zijn erg intens, de momenten die je gefotografeerd hebt duren erg kort zegmaar, en dat vergroot de actie in de foto.
Pyro-rola: Je fotocamera geeft heel realistisch de kleuren weer. Een foto van een multicolour peony vind ik erg mooi.
Mijn complimenten!
:bye:

me moeder had ook nog wat foto's gemaakt met mijn foto camera...ik heb er wat leuke uit gepikt,deze foto vond ik wel geinig...zie je me naar een blok rennen,en aan steken(doh)(2'' salute blok die niet door ging bij me mascleta:p)

en zo zag het blok er uit na dat die was afgegaan :D,er achter zie je nog een 1.2'' 100 shots z shape blok

pyro'tje in opleiding, met het t shirt van pyroshopping die ik hem had gegeven...:D

pyro'tje in opleding aan het werk...:D

ze zijn niet zo heeeeeeel boeiend maar wilde ze wel even showen :rolleyes:

gegroet
the_bulldog:bye:

Laatst bewerkt:
Er zijn weer nieuwe foto's van Pieter!

Link

IK had verwacht dat pieter ze wel zou posten maja denk geef allvast de link dan maar!

@Tunit; ja heb het druk de laatste tijd... maargoed dan maar wat later;

@ThunderboyBas; leuk te horen dat je ze tof vind :)

Hier nog een aantal fotos die ik de laatste tijd heb toegevoegd;

28%20fluted500.jpg

29%20fluted500.jpg

30%20fluted500.jpg

31%20fluted500.jpg

32%20fluted500.jpg

33%20fluted500.jpg

34%20fluted500.jpg

35%20fluted500.jpg

36%20visco.jpg

37%20zink.jpg

38%20stapel.jpg

39%20stapel.jpg

Mooie Foto's Pieter, Supermooi. Ik heb ook je site gezien ook super leuke filmpjes, Geniet nog steeds van dat oude vuurwerk van 2003-2004:D

@ DeDeu122 & ruben89; dit was een leuk projectje namelijk 4x fluted 500 van Original :) Staat ook op film trouwens.

@ Bombone; leuk dat je geniet van de oldskool filmpjes :cool: Ik kijk ze zelf ook nog regelmatig terug.

Afgelopen week heb ik trouwens een drietal fotos op 75x50cm laten printen :) Ziet er echt geniaal uit :D
Van 't weekend eens tijd maken om er 1 in een lijst te hangen.

afgezien dat ik veel met fotografie bezig ben ga ik met oud en nieuw echt geen foto's maken, filmen is het belangrijkste vind ik :p

zitten trouwens wel een paar mooie platen bij:)

Back
Bovenaan