[Actie 2017] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat bestellingen wel samengevoegd kunnen worden? En klopt het dat de categorie 500 grams cakes nog niet bijgewerkt is?

Hier ook geen budget, en niet genoeg van mijn wensenlijstje. Kom maar tot een euro of 50 op de nieuwe site, samen metde drie eerdere orders (een uhhh €400). Jammer dat de minimumorde grootte omhoog is gegaan.
Ach, vuurwerk genoeg besteld dan maar haha

Wie kan mij vertellen welke 2 halen 1 betalen acties het interessant zijn als vooravond cakes.

Mooie aanbiedingen weer! Maar ivm budget en het feit dat er weinig persoonlijke voorkeur artikelen bijzitten. Houd ik het dit jaar enkel bij de artikelen die ik al had besteld in de uitverkoop :)

Beste Vuurwerkland Steenbergen,

weer een mooie site en top prijzen. Vind de 75euro per order begrijpelijk voor een 1e order maar is hierin wat mogelijk voor een tweede order. Stel dat ik bestel en ik wil eind november na ontvangst salaris weer een 2 cakes bijbestellen dan kan dit niet. Dan moet ik aanvullen tot 75euro en dat word me dan te veel voor dit jaar. Is 50euro per order een optie?

Beste Vuurwerkland Steenbergen,

weer een mooie site en top prijzen. Vind de 75euro per order begrijpelijk voor een 1e order maar is hierin wat mogelijk voor een tweede order. Stel dat ik bestel en ik wil eind november na ontvangst salaris weer een 2 cakes bijbestellen dan kan dit niet. Dan moet ik aanvullen tot 75euro en dat word me dan te veel voor dit jaar. Is 50euro per order een optie?

Hi Kevin,

Uiteraard geen probleem, als je al een bestelling hebt gedaan en je wilt wat bijbestellen wat qua bedrag onder de 75 euro is kan je ons het beste even een mailtje sturen. We voegen het dan aan je order toe en je krijgt per email een betalingslink om het resterende bedrag met ideal te kunnen betalen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag! :)

Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn laatste order wil samenvoegen met mijn 2 eerdere orders. Ophaalmoment 28-12 om 9-10 uur. Laatste order kon ik alleen nog 28-12 om 8-9 uur kiezen...en dat is me iets te vroeg aangezien ik in de nacht ook al op pad ga :D
Helaas nog geen reactie...
Krijg ik trouwens ook nog een totaalorder, of moet ik alle losse orders uitprinten?

2 weken geleden een mail gestuurd of ik een net gemaakte bestelling kon wijzigen. Dat kon. Meteen aangegeven welke producten ik dan wilde hebben ipv een ander product, sindsdien geen reactie meer gehad...
Wanneer krijg ik de nieuwe order in m'n mail?

2 weken geleden een mail gestuurd of ik een net gemaakte bestelling kon wijzigen. Dat kon. Meteen aangegeven welke producten ik dan wilde hebben ipv een ander product, sindsdien geen reactie meer gehad...
Wanneer krijg ik de nieuwe order in m'n mail?

Vaak als je ze een berichtje stuurt via FB messenger dan reageren ze vrij snel, maar via de mail duurt het vrijwel erg lang voor dat ze reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan