[Actie 2016] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter maandag moet die er ook nog staan dan bestel ik want kan nu niet overmaken kan zooi zit in buitenland heb geen kastje bij me

Ik ga hier zeker nog wat bestellen. Laatste jaren extreem goed bevallen.. Ik wacht nog een paar dagen af of er een leuke actie bijkomt. (Black Friday misschien? :P)

De berichten op het forum weerhouden mij ervan te bestellen. Ze hebben leuke aanbiedingen maar als er zo slecht gecommuniceerd word met bestellers ben ik er toch niet zeker van.

Zou een teleurstelling zijn als je iets hebt besteld en ze kunnen het niet leveren? of heb ik dit fout dan hoor ik het ook graag

De berichten op het forum weerhouden mij ervan te bestellen. Ze hebben leuke aanbiedingen maar als er zo slecht gecommuniceerd word met bestellers ben ik er toch niet zeker van.

Zou een teleurstelling zijn als je iets hebt besteld en ze kunnen het niet leveren? of heb ik dit fout dan hoor ik het ook graag

Als je je vraag via PM aan reva voorlegt krijg je altijd antwoord.
Ik heb nooit de ervaring gehad.

Als je hewoon ff pm stuurt naar reva en zeg mail is niet aangekomen krijg je gewoon zelfde dag soms volgende dag nog bericht wat probleem en en een oplossing

ik had bij een bestellling per ongeluk een letter vergeten van mijn mail adres.
dus de bestelling was niet in mijn mail box gekomen.
rene een PM gestuurd, en binnen een paar dagen had ik mijn bestellijst/mail in mijn brievenbus.

wel balen dat de afhaaltijden zo beperkt zijn...
Wat een geklaag, hoezo beperkt?
Dit is een extra naast de reguliere verkoop, voor een voordeel moet je wat over hebben, dus lekker je vroeg je bed uit. Zie het probleem niet. En hoe later je besteld hoe minder keuze je hebt qua afhaaltijd.

wel balen dat de afhaaltijden zo beperkt zijn...

Dan kan je denk ik beter wachten tot de 'gewone' site opengaat. heb je alle vrijheid om dingen je tijd naar wens in te vullen.

ik zelf vind het altijd wel wat hebben om zo vroeg met allemaal andere freaks je dozen op te kunnen halen.

Wat een geklaag, hoezo beperkt?
Dit is een extra naast de reguliere verkoop, voor een voordeel moet je wat over hebben, dus lekker je vroeg je bed uit. Zie het probleem niet. En hoe later je besteld hoe minder keuze je hebt qua afhaaltijd.

het is niet bedoeld als geklaag maar ik kan beide afhaaldagen wegens (werk)omstandigheden niet op die 2 vroeg tijdstippen.

rene kan je de big 19 nog een keer in de dagaanbieding zetten?
Ik wil dan waarschijnlijk wel een paar kartonnetjes:angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan