[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat weer een nieuwe weekactie online!! :D

Sale-Sign.jpg

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product-categorie/super-scherpe-weekactie/

Ben ik nou blind of is de Event King Crown w/ Glitter opeens verdwenen terwijl er nog (9 ofzo?) op voorraad waren, en is de Event Blink Mix nu opeens €99 terwijl 'ie vanochtend nog €75 was?

Kan allebei mijn zinsbegoocheling zijn want ben oververmoeid.

Wel lullig als net 2 van m'n keuzetrio zomaar verdwenen zijn (Blink Mix zo boven budget). Maar mss ook makkelijk voor me besloten dus :D

Hey Richard,

Event king crown with glitter is uitverkocht, dus deze komen ook niet meer terug.
Event imperial blink zat in de weekactie vandaar.(stuur maar even een pm dan regelen we deze nog voor je)
Kijk nu ook maar eens in de weekactie, zitten toppers tussen voor zeer scherpe prijzen!!

Met knallende groet,

Luc

Ben ik nou blind of is de Event King Crown w/ Glitter opeens verdwenen terwijl er nog (9 ofzo?) op voorraad waren, en is de Event Blink Mix nu opeens €99 terwijl 'ie vanochtend nog €75 was?

Kan allebei mijn zinsbegoocheling zijn want ben oververmoeid.

Wel lullig als net 2 van m'n keuzetrio zomaar verdwenen zijn (Blink Mix zo boven budget). Maar mss ook makkelijk voor me besloten dus :D

Goh, ben'k toch minder gek dan ik dacht :D

En dank voor je aanbod, maar zit nog steeds over überhaupt vw-uitgave te twijfelen, dus we laten 't mooi eerst zo. Maar nogmaals dank.

Ja misschien wel, hoop het voor je! Ik geloof dat deze zaak werkt met een actuele voorraad dus niet met bestellingen bij importeurs enzo. Wat op de site staat is er ook echt, misschien kunnen ze nog ergens een mooie deal maken voor ons want het is een mooie bak..!:)
Ja dat weet ik ook, maar ik neem aan dat ze wel meer krijgen dan die 10 dacht ik?
En anders is Van Lenneplaan er ook nog.

heb net nog een klein bestellingtje gedaan kan die samen gevoegt worden met mijn 3 andere bestellingen want de tijd tussen 8 en 9 op de 29ste is nu weg dus ik heb tussen 7 en 8 ingevult maar dan ben ik nog bij de buren:rolleyes:

Ja misschien wel, hoop het voor je! Ik geloof dat deze zaak werkt met een actuele voorraad dus niet met bestellingen bij importeurs enzo. Wat op de site staat is er ook echt, misschien kunnen ze nog ergens een mooie deal maken voor ons want het is een mooie bak..!:)

Dat lijkt me sterk aangezien de Flash een nieuw product is en de productie volgens mij nog niet binnen is.

Vooral balen van de Air Damage. Gister avond een deel van mijn bestelling gedaan, 2 uur alter is de air damage omhoog gegooid ;(

Ja dat weet ik ook, maar ik neem aan dat ze wel meer krijgen dan die 10 dacht ik?
En anders is Van Lenneplaan er ook nog.

Goedemiddag Bertensandra,

Stuur ons maar even een PM als je wilt, dan gaan we wat voor je regelen! :)

We hebben deze box niet heel groot ingekocht namelijk! :wink:

Knallende groet,

Lars

heb net nog een klein bestellingtje gedaan kan die samen gevoegt worden met mijn 3 andere bestellingen want de tijd tussen 8 en 9 op de 29ste is nu weg dus ik heb tussen 7 en 8 ingevult maar dan ben ik nog bij de buren:rolleyes:

Goedemiddag,

Dit is geen probleem! Dan blijft de order even iets langer op je wachten! :wink:

Groeten Lars

Dit klopt bijna! :) De nieuwe producten hebben we nog niet op voorraad! :wink: De rest hebben we grotendeels al op voorraad! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan