Bastiaan91
VWC lid
Toch maar even gebruik van gemaakt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Let op!!
De huidige weekactie geldt nog tot morgenmiddag! Dan zullen de prijzen stijgen!
Dit houdt ook in dat de Air Damage nog 1 dag voor €17,50 te verkrijgen is! Hierna zal deze in prijs stijgen!![]()
Nog een paar uur tot de prijzen stijgen!![]()
Ben ik nou blind of is de Event King Crown w/ Glitter opeens verdwenen terwijl er nog (9 ofzo?) op voorraad waren, en is de Event Blink Mix nu opeens €99 terwijl 'ie vanochtend nog €75 was?
Ben ik nou blind of is de Event King Crown w/ Glitter opeens verdwenen terwijl er nog (9 ofzo?) op voorraad waren, en is de Event Blink Mix nu opeens €99 terwijl 'ie vanochtend nog €75 was?
Kan allebei mijn zinsbegoocheling zijn want ben oververmoeid.
Wel lullig als net 2 van m'n keuzetrio zomaar verdwenen zijn (Blink Mix zo boven budget). Maar mss ook makkelijk voor me besloten dus![]()
Goh, ben'k toch minder gek dan ik dacht
En dank voor je aanbod, maar zit nog steeds over überhaupt vw-uitgave te twijfelen, dus we laten 't mooi eerst zo. Maar nogmaals dank.
Ik wacht nu alleen nog op flash of the gods.
Die is al voorbij gekomen een weekje of wat geleden voor 150...
Ja dat weet ik ook, maar ik neem aan dat ze wel meer krijgen dan die 10 dacht ik?
En anders is Van Lenneplaan er ook nog.
Ja misschien wel, hoop het voor je! Ik geloof dat deze zaak werkt met een actuele voorraad dus niet met bestellingen bij importeurs enzo. Wat op de site staat is er ook echt, misschien kunnen ze nog ergens een mooie deal maken voor ons want het is een mooie bak..!![]()
Ja dat weet ik ook, maar ik neem aan dat ze wel meer krijgen dan die 10 dacht ik?
En anders is Van Lenneplaan er ook nog.
heb net nog een klein bestellingtje gedaan kan die samen gevoegt worden met mijn 3 andere bestellingen want de tijd tussen 8 en 9 op de 29ste is nu weg dus ik heb tussen 7 en 8 ingevult maar dan ben ik nog bij de buren![]()
Ja misschien wel, hoop het voor je! Ik geloof dat deze zaak werkt met een actuele voorraad dus niet met bestellingen bij importeurs enzo. Wat op de site staat is er ook echt, misschien kunnen ze nog ergens een mooie deal maken voor ons want het is een mooie bak..!![]()
We hebben de laatste 5 Flash of the God's op de website gezet!!
Wees er snel bij want op is nu echt op!!![]()
Bedankt voor de goede service Lars! Tot de 29ste![]()