[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woow jullie prijzen zijn bizar! Het is een ritje Almere-Groningen bijna waard.
Kunnen jullie niet iets in Almere beginnen:D

Almere is maar 1,5uur:p

Maar ik ga ook voor nieuwe producten:)

En komt het buurtassortiment er nog op of is die eruit?

Gisteren hebben we weer geweldige producten bij Vuurwerktotaal gezien! Deze zijn uiteraard ook bij ons verkrijgbaar dit jaar! :D

Extreme Salute 2.0

Van €150,00 Voor €89,00

1105-Extreme-Salute-2.01.jpg

Van €150,00 Voor €89,00

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/extreme-salute-2-0/

Oef, die Event Cakes zijn weer goed op oud prijsniveau hè :( Wist dat Rubro 'iets' in prijs ging stijgen maar toch jammer dat boxen als King Crown Glitter op 70e blijven en dit soort cakes weer op dubbeldikke prijs terugkomen. No. 3 bv. van 30e naar adviesprijs van 60e voor 1 cake, of Grande Finale naar €80 maakt de naam 'outlet' niet heel terecht en die cakes weer buiten financieel bereik. Jammer.

Verder heel veel dingen heel mooi goedkoop natuurlijk :thumbup: maar dit valt me dan toch negatief op. Sorry dat me geen blad voor de mond is aangeboren :D :angel:

Oef, die Event Cakes zijn weer goed op oud prijsniveau hè :( Wist dat Rubro 'iets' in prijs ging stijgen maar toch jammer dat boxen als King Crown Glitter op 70e blijven en dit soort cakes weer op dubbeldikke prijs terugkomen. No. 3 bv. van 30e naar adviesprijs van 60e voor 1 cake, of Grande Finale naar €80 maakt de naam 'outlet' niet heel terecht en die cakes weer buiten financieel bereik. Jammer.

Verder heel veel dingen heel mooi goedkoop natuurlijk :thumbup: maar dit valt me dan toch negatief op. Sorry dat me geen blad voor de mond is aangeboren :D :angel:

Goed dat je het zegt Richardus!
Denk dat de actie prijzen niet goed zijn overgenomen met de laatste update, was mij zelf nog niet eens opgevallen.
Morgen staan ze er weer voor de juiste prijs op:D

We hebben voor dit jaar weer een nieuwe toevoeging in ons assortiment! :D

We zijn nu ook dealer van Underground!! Dus naast onze eigen site kunnen jullie via de website van Underground en Vuurwerktotaal ook vuurwerk bestellen!

2d906bd93884bd911352e16e1f462c94.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan