[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen zullen wij de nieuwe producten van Rubro op de website zetten!! :D

Let op, de prijzen van Vuurwerktotaal zoals deze nu op de website staan zullen nog twee weken gelden! Daarna zullen deze stijgen naar de adviesprijzen van Vuurwerktotaal!

Wat een lijst met producten zeg, zitten weer toppers tussen voor scherpe prijzen.

Ik heb hier ook besteld begin deze maand ,echter wil ik een artikel in de bestelling wijzigen voor een andere even duur. Maar weet niet of dit mogelijk is ? Weet iemand dit vuurwerk outlet groningen reageert helaas niet ...

Ik heb hier ook besteld begin deze maand ,echter wil ik een artikel in de bestelling wijzigen voor een andere even duur. Maar weet niet of dit mogelijk is ? Weet iemand dit vuurwerk outlet groningen reageert helaas niet ...

We kunnen helaas niet altijd binnen een paar uur reageren :wink: We proberen dagelijks de berichten en pm's te bekijken

Je hebt een pm terug :)

Transbomber

Van €149,00 Voor €99,00!!

transbomber..jpg

Van €149,00 Voor €99,00!!

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/transbomber-144s/

Laatst bewerkt door een moderator:
Dames en Heren pak de agenda er alvast maar bij!

Zaterdagmiddag 3 december zullen wij weer een 'Freakmiddag' houden bij ons in de winkel.

Onder het genot van een drankje en een praatje vuurwerk bestellen voor freakprijzen! (Misschien een kijkje in de bunkers? :wink:) De afgelopen jaren was het altijd een gezellige ongedwongen middag!

Dit houdt in dat de freakactie eind november zal eindigen!

Afb%20open%20dag.jpg

Vorig jaar ook wezen kijken samen met pekelder, zeker een aanrader ff in de bunkers mogen kijken en voor leuke korting nog een paar dingen mee kunnen pakken:)

Pekelder ga ie weer met?:p

Mystery verjaardagsactie!

0004176982_10.jpg

Aangezien wij (Luc en Lars) beiden in deze maand jarig zijn komen we met een Mystery verjaardagsactie!

Morgenavond komt de actie om 20.00 uur online! De actie zal 25x beschikbaar zijn! :)

Wat kan ik alvast verklappen? Het gaat om 2 kwaliteits cakeboxen voor een RAM prijs! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan