[Actie 2016] Megavuurwerkfreaks.nl - *Actie 2016*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Richardus,

Deze site is alleen voor leeuwarden. Bij de karton site was het makkelijk te regelen om het in een van de drie winkels te laten afhalen. Omdat we nu met losse produkten werken is dat niet te doen.
Als deze website klaar is krijgt Michael van mega Groningen deze te zien. En kan hij beslissen wat hij gaat doen. Ik in Leeuwarden ga dus verder met megavuurwerkfreaks. Alles wat ik aanbied op de site heb ik ongeveer 95 procent van op voorraad, als Michael besluit om deze aantallen ook op voorraad te zetten dan zou hij mee kunnen liften.Alleen hij is wat minder fanatiek dan mij met het hele vuurwerk gebeuren. Ik weet dus niet dat hij de tijd en energie daar in wil steken.

Met knallende groet,

Gerrit

Maar hoe moet ik dat zien? je doet nu alvast een bestelling en halt het eind dec pas op?

Ik woon in Leeuwarden :)

Maar hoe moet ik dat zien? je doet nu alvast een bestelling en halt het eind dec pas op?

Ik woon in Leeuwarden :)

Jep,

Gewoon tijdensde verkoopdagen ophalen (meen eerste verkoopdag tussen 6:00 en 10:00)
Perfect dan hebben we niet alle kosten in december :P

Hallo, het zijn behoorlijke aantallen, bijv China by night 250 setjes van 4 cakes sommige cakes meer dan 100 maar ook enkele kleine aantallen . We voeren Pangu, evolution, mania, Rubro, Royal en katan. Gr gerrit

Laatst bewerkt:
En hoe zit dat als ik gedurende het jaar meerdere bestellingen doe? dat kan gewoon? dat ik in december met 5 papiertjes aan kom?

Hallo,

Meer bestellingen dat kan altijd.
Je krijgt dan meerdere afhaalnummers. Je kan je bestelling wel in een keer afhalen.
5 bestelnummers of meer maakt niets uit.
Voor vragen kun je ook mailen naar [email protected]

Met knallende groet,

Gerrit

met knallende groet

Nou ja ik vind het wel fijn dat als er elke maand een bepaalde actie is dat je daaruit de leukste kiest en niet 1 grote bestelling hoeft te doen :)

Hallo,

De website is tot november online, er komen ongeveer 70 artikelen op.
Dus je kan gewoon elke maand een bestelling doen.

Met knallende groet,

Gerrit

Hallo,

Hierbij nog een aanbieding die op de site komt,
Fairytail van Evolution 6 keer 19 schots voor € 79,95

Met knallende groet,

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan