Fireworkfreakz19
VWC lid
Ik heb het zelfde ik moet helaas met openbaar vervoer ophalen (metro) maar paar leuke cake,s voor een zeer mooie prijs dan moet je er wat voor over hebben.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het zelfde ik moet helaas met openbaar vervoer ophalen (metro) maar paar leuke cake,s voor een zeer mooie prijs dan moet je er wat voor over hebben.![]()
Haha, ik mogelijk ook bij Haokan, en dan moet ik bij Zuidplein ook nog alle trappen met sporttassen af op de terugweg. Dat wordt me een flinke breuk sjouwen. Trouwens zou ik ook maar alles in sporttassen of iets dergelijk doen, want alles de RET medewerkers je uitstekende vuurpijlen zien met plastic tassen ben je ook nog niet jarig!
Ik zat vorige jaar met een hardstyle box in de metro.. had nergens last van iegelijke ze keeken wel maar voor de rest niks.. had er ook zak omheen zitten
Ik heb een vraag voor de freaks: kan ik beter naar Duitsland voor mijn pijlen en budgetpotjes (ik snap dat je voor de boxen beter in NL kan zijn) of kan ik beter bij een winkel met outletverkoop zoals haokan in NL mijn pijlen en budgetpotjes halen, want de prijzen zijn nu niet echt verschillend. Ik zit namelijk te twijfelen want Duitsland is denk ik wel een ervaring en ook wel leuk om Duits Vuurwerk te hebben, maar ik moet daarvoor wel verder rijden dan een winkel met freakacties. (Roosendaal is best dichtbij en Duitsland ver weg)
Hi Jo, even een tip: op het kaartje waar je op jullie website de verschillende winkels op aangeeft gaat er iets flink mis met de locatie-aanduiding van de Oisterwijk-winkel. Die wordt aangegeven alsof deze middenin de Betuwe ligt terwijl deze natuurlijk tussen Den Bosch en Tilburg ligt. Staan mensen straks toch raar te kijken als ze opeens 70km verderop moeten zijn dan dat ze dachten.
Doe er je voordeel mee!!
Bekijk bijlage 28271
Iemand een idee wanneer ongeveer de prijzen weer omhoog zullen gaan?
Hi Jo, even een tip: op het kaartje waar je op jullie website de verschillende winkels op aangeeft gaat er iets flink mis met de locatie-aanduiding van de Oisterwijk-winkel. Die wordt aangegeven alsof deze middenin de Betuwe ligt terwijl deze natuurlijk tussen Den Bosch en Tilburg ligt. Staan mensen straks toch raar te kijken als ze opeens 70km verderop moeten zijn dan dat ze dachten.
Doe er je voordeel mee!!
Bekijk bijlage 28271
Wordt zaandam ook een volwaardige vestiging of blijft het bij het huidige zeer beperkte aanbod?