[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Vandaag spullen binnen gekregen en ze gaan vandaag vanaf 20.00 uur online.

ZENA: Raw Whistler, ZENA NR.1, Superblitz, High Calibre, Pro Rockets 1 en 2, Original Pro Box 1, 2 en 3, Zena Pro Torch, Pyro's Delight, The Beast.
LESLI: Airplay Thundermax, Grote bandiet, Etterbak, Full House, Thunder Tales, Blaaskaak, Chemistry Four, Struikrover, Driftkikker, Metropolis, Gransprix F50, Chemistry Three, Happy Ending, Grand Prix F400, Head Hunters, Grnad Prix F300, Zakje Paddo's, Gangsters, Dragonfly Box, Tai Ji, China Salute, Black Bears, Boef.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Hoi allen,

Nog keer mijn oproepje voor alle vuurwerkliefhebbers met goedkeuring van Haokan.

Eerder dit jaar heb ik een bestelling geplaatst bij Haokan Oisterwijk. Het betrof de STREET OF DREAMS en SO WHAT van Vuurwerkmania voor een totaalprijs van 103 euro.

Nu heb ik de mededeling van mijn werk gekregen dat ik in de periode van oud en nieuw op dienstreis moet. Hierdoor kan ik helaas mijn bestelling niet ophalen.

Is er een vuurwerkliefhebber in ons midden die mijn bestelling wil overnemen? Uiteraard ben ik bereid om de prijs te laten zakken.

Mocht 1 van jullie interesse hebben, laat mij dit dan alsjeblieft weten.

De enige voorwaarde is dat het vuurwerk opgehaald dient te worden bij Haokan Oisterwijk.

Alvast bedankt!

Groetjes

Robbert
r.kruizinga [at] hotmail.com

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Haokan,

Komt de Zena cakebox nog terug in de collectie?
Ik heb vorige week de Zena Mayhem en de Colourbox weten te bemachtigen, maar heb toch spijt dat ik de zena cakebox niet genomen heb. Ik hoop dat hij alsnog in de collectie komt;)

Groetjes

Ramon

Voor nu zijn ze allemaal op en ik weet niet of dat ze nog terugkomen

Beste Haokan,

Komt de Zena cakebox nog terug in de collectie?
Ik heb vorige week de Zena Mayhem en de Colourbox weten te bemachtigen, maar heb toch spijt dat ik de zena cakebox niet genomen heb. Ik hoop dat hij alsnog in de collectie komt;)

Groetjes

Ramon

Mega uitverkoop - nieuwe locatie

Mega uitverkoop - nieuwe locatie

Vandaag de besprekingen afgerond en binnenkort komt er een nieuwe locatie bij in de webshop.
BOFI VUURWERK in Zaandam wordt de nieuwe locatie.
Hiermee kunnen de vuurwerkliefhebbers omgeving Amsterdam/Zaandam Noord Holland ook gaan profiteren van de MEGA UITVERKOOP.
Naast de Haokan webshop zal BOFI VUURWERK aan het eind van het jaar zelf hun eigen merken blijven verkopen.(Lesli /ZENA).
We houden jullie op de hoogte wanneer de uitbereiding in de webshop klaar is.

Mooi nieuws heren, gefeliciteerd! Een prima locatie voor een groter bereik van echte liefhebbers!

Dat is leuk nieuws, wel een beetje laat, alles in Pijnacker besteld terwijl bofi bij mij in de straat zit! komen er nog mogelijkheden om dat om te zetten :P

Het is niet mogelijk om bestellingen om te zetten omdat al de bestelling per locatie precies geteld zijn. Maar voor evt bijbestellingen kan je bij BOFI terecht

Dat is leuk nieuws, wel een beetje laat, alles in Pijnacker besteld terwijl bofi bij mij in de straat zit! komen er nog mogelijkheden om dat om te zetten :P

Top nieuws, pickup point 15 minuten verder op...dat opent perspectieven ;-)

Mega uitverkoop haokan zaandam

Mega uitverkoop haokan zaandam

De webshop van Haokan Zaandam is vanaf vandaag geopend.
Woon je in de buurt van Zaandam/Amsterdam dan kan je nu profiteren van de Haokan aanbiedingen zonder dat je ver hoeft te rijden.
Mochten er producten uitverkocht zijn stuur dan een mailtje en dan kan ik producten verplaatsen.

De webshop van Haokan Zaandam is vanaf vandaag geopend.
Woon je in de buurt van Zaandam/Amsterdam dan kan je nu profiteren van de Haokan aanbiedingen zonder dat je ver hoeft te rijden.
Mochten er producten uitverkocht zijn stuur dan een mailtje en dan kan ik producten verplaatsen.

Is het mogelijk de Panda cakesets ook in Zaandam te halen? Zou daar wel 2 van willen en Zaandam is een stuk minder ver rijden voor me :)

Het is het waard om naar een freak actie te reiden.
Het kost je wat tijd, maar dat maakt het juist mooi.
Ik ben juist blij dat er geen freak winkels bij mij in de buurt zitten, die stoop tocht wil ik voor geen goud missen.
En de kosten haal je er vaak al met 2 boxen ofzo uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan