[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar 6 verschillende boxen in shop roosendaal, Gaat hard daar, gisterenavond stonden er veel meer op. Koopt iedereen in Roosendaal ofzo ?

Zat ook al te kijken,ik las laatst ergens dat Roosendaal een beetje achter liep qua verkopen,dan word dit nu wel weer goedgemaakt haha.

Ha! Mooi die Secret salutes gescoord, en weer verleid om nog wat moois mee te pakken.... zucht. Wordt droog brood deze maand :p

Net ook maar wat Secret Salutes afgerekend! Zie dat er weer goed voorraad is! Hoop op de versie van afgelopen jaar! In dit geval de best haalbare versie denk ik!

gelukkig buurtassortiment veilig kunnen stellen met wat klein grut. Om aan de 75 euro te komen want liep alleen maar vast. Haokan bedankt!!!

Vandaag eerder een bleu circle gescoord en zag net een buurtassortiment staan die ook maar weer erbij gescoord.

Dat waren de Secret Salutes weer voor vandaag (Pijnacker) Hopelijk worden deze van tijd tot tijd weer aangevuld! Het jaar is nog jong! Ik probeer in de loop van het jaar zo een kartonnetje bij elkaar te schrapen!

De mooiste cakeboxen zijn allemaal al weg gesnaait :p Over een tijdje maar weer is kijken of er wat leuks tussen staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan